Op music messe staan de nieuwe Series One. Geen tijd gehad om erop te spelen. Wellicht dat anderen deze week nog gaan en er iets over kunnnen berichten.
(Overigens niet te tillen de one 45)
Printable View
Op music messe staan de nieuwe Series One. Geen tijd gehad om erop te spelen. Wellicht dat anderen deze week nog gaan en er iets over kunnnen berichten.
(Overigens niet te tillen de one 45)
Zag net de prijzen in ponden van de Series one:
S1-45 — £899.00
S1-100 — £849.00
S1-200 — £1,199.00
S1-A412 — £579.00
S1 -B412 — £579.00
Ik ben bang dat ik de 45 versie heel erg moet gaan proberen......
Gr. C
Dat zijn flinke prijzen (vallen mee, maar is een boel geld). Mijn Blackstar HT-X klinkt voor geen meter op m'n Engl E530/Peavey Classic 50/50 combinatie. Op andere amps soms wel beter, maar het blijft vreemd. Ga 'm wellicht van de hand doen. Dan heb ik wat geld voor de HT-5 (die ik op internet wel lekker vind klinken)
Blackstar HT5 Combo gekocht :lp:
heel blij mee :ok: voldoet voorlopig perfect aan mn wensen :)
http://www.foto-uploaden.nl/upload/9...7fa6d83d84.jpg
Betaalbaar, full tube, thuis te gebruiken (alhoewel er toch wel fiks wat power achter zit) en naast een lekkere crunsh en fatsoenlijk clean kanaal.
voor diegene die hem hebben (cab of combo) :
is het niet zo dat je hem al serieus open moet draaien om de amp tot z'n recht te laten komen zoals alle andere lampenversterkers?
Dat zal ongetwijfeld het geval zijn. Daarom wil men ook geen 50 watter thuis hebben. Een 5 watt opengedraaid is nog enigzins acceptabel, vandaar. Ik verwacht wel dat je 'm flink moet opendraaien.
Valt echt wel reuze mee. Ok hij klinkt beter op standje 5 dan op standje 1, amar tussen standje 2 en standje 5 zit aanzienlijk minder verschil. (op een schaal van 1 tot 10).