Ben het helemaal met je eens, Hedge!
Tee.
Printable View
Ben het helemaal met je eens, Hedge!
Tee.
de binding oogt heel strak en modern!
Stijn, ik vind het weer geweldig wat je laat zien :ok:
Dit duo is wel een lange bevalling hè?
:)
ik heb ondertussen wel de fanned caster gebouwd en nog een (officiële) bass,
maar je hebt gelijk, het duurt iets te lang ... dat heeft te maken met het denk proces over het frezen van de randinleg, maar daar ben ik ondertussen over.
nu de kammetjes afwerken en lijmen. (ik heb weer geen foto's genomen van het fretten en rondzetten van de hals, je weet wel: de bouwroes ...)
s.
Vandaag begint het nieuwe schooljaar toch?
jep, maar deze gitaartjes zijn niet op het CMB gebouwd, ik wou eens proberen om zonder begeleiding en met enkel het gereedschap uit m'n atelier een akoestische gitaar te bouwen.
En het is me nog gelukt ook !!
Zaterdag m'n eerste les steelstring.
Het model ligt al vast, een klein blues gitaartje:
gibson L0 of L00 alias blues king !!
s.
Met zo'n atelier mag dat ook niet echt een probleem zijn... ;)
Zag het idee van de bluesking al op uw facebook. Die kleine steelstring gitaartjes zijn echt gaaf. Enorme projectie en fijntjes van klank, niet zo lomp als een standaard Dreadnought of Jumbo.
Van wie ga je les krijgen? Jacky?
Nee, Mich van Sever.
En heb net gehoord dat ralph Bonte op vrijdag les geeft, dat kan ook wel heel plezant worden daar.
Ik ben echt super benieuwd naar de klank van dat kleine ding, ik ga voor de originele klank: dunne hoge bebalking !
wordt vervolgd !
s.
doe ralph de groeten
mmm Blues King, ik loop soms winkel binnen om op eentje te spelen: geweldige gitaartjes, alleen wat boven mijn pecunaire potentie