Het is maar een kansloze bedoeling. Niet dat ik nog van plan ben een Gibson aan te schaffen, maar het is toch allemaal erg jammer.
Printable View
Het is maar een kansloze bedoeling. Niet dat ik nog van plan ben een Gibson aan te schaffen, maar het is toch allemaal erg jammer.
Ah, Muziek&Visie (EuroMusic) is gibsonverdeler! Mooizo, moet ik nog steeds niet ver gaan voor vele gibsons te kunnen testen!
Check de Gibson.com site eens,je hebt bovenaande keuze tussen "producten| Levensstijl " ,ze hebben dus goed gekeken naar Harley ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
Nee, want daar staan "nieuwtjes" over artiesten. Een lifestyle is iets anders dan een pagina zo noemen...
Ik snap het probleem voor de consument niet zo eerlijk gezegd.
Stel, je zoekt LP custom. Op dit moment staan er 20 modellen verspreid over heel Nederland bij dealers. Ga je dat allemaal afreizen?
Nop. je kent 2 winkels waar er 2 staan en 1 van die 2 wordt het dan.
Ik heb liever een centraal punt waar ze alle 20 bij mekaar staan om te vergelijken.
Aangezien je toch niet goed kan vergelijken kan je net zo goed een custom via internet uit de USA halen, geen service maar het scheelt een derde van de prijs.
Ik zie hier al veel forummers een dagje Keulen doen. Dat is in feite al je grote centrale punt. Aangezien ik toch nooit "die ene custom" bij de winkel om de hoek ga kopen heb ik liever dat Keulen als centraal punt in Utrecht.
Ik denk zelfs dat de prijs naar beneden kan als Gibson zijn traffic efficienter kan maken. Dat zal wel moeten want de concurentie van internet zal men direkt voelen, nu voelen alleen de dealers dat.
Ja, maar de mensen die twijfelen tussen een strat en een Les Paul zijn weer genaaid, want die kunnen minder goed vergelijkend testen in1 winkel...
Maar ik snap je punt wel. Alleen is het zo dat niet iedereen de luxe heeft dat hij/zij even naar Keulen of zelfs Utrecht kan gaan. Zoals het nu is zit je in de randstad prima als je een Gibson wilt, maar in bijvoorbeeld het noorden van Nederland is straks geloof ik niets meer te krijgen in de buurt.
Voor de duurdere modellen zou dat zeker een uitkomst kunnen zijn. Fender heeft al iets dergelijks voor hun Custom Shop modellen in Duitsland. Voor de overige modellen is het denk ik niet nodig, omdat er toch voldoende keuze is daarvoor. Het zou me niet verbazen als Gibson het voorbeeld van Fender hierin volgt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Ja, het is het een of het ander.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rormo
Of je maakt een centraal punt waar ALLE gitaren staan, dan kan je goed vergelijken tussen merken, of je maakt een centraal punt voor 1 merk en dan kan je onderling goed vergelijken of je verspinterd alles en dan kan je alleen een paar toevallige exemplaren vergelijken.
Ik vind het niet zo'n bezwaar om wat moeite te doen voor de "ene" gitaar maar die mogelijkheid is er nu gewoon niet.
dat gezeik hebben we al gehad, was een leuk topicje ;)
Als je een gitaar gaat aanschaffen dan is t leukste toch het neuzen hier en daar,
een keer naar enschede , naar zwolle utrecht apeldoorn den haag,
Wat maakt nou uit dat je er wat voor moet doen, dat is toch ook onderdeel van de nostalgie bij de aankoop en t vinden van de juiste gitaar voor jou??