Het idiote is dat het best aardige gitaartjes waren, maar die vormgeving :( Dat probeerde je toen nog niet eens. Een kennis van me heeft er eentje, speelt toch best aardig. Dat meubelhout hier helpt trouwens ook niet echt.
Printable View
Kijk nog maar eens hoe ze een vraag "beantwoorden". Dit Genootschap biedt ook zeer dure vintage Gibsons aan.
mooie Iban.. euh Tokai
http://link.marktplaats.nl/722792149
Mooie gitaar, dat wel. Is die vraagprijs wat reëel bij een Tokai?
Ligt eraan. Heb je een japanse tokai, dan is dat een redelijke prijs al zou ik voor deze maximaal 650 euro uitgeven want dit zal geen Loverock les paul LS-80 of hoger zijn. Een Koreaanse Tokai doet tweedehands 300-400 euro. Een chinese tokai les paul doet tussen 200-250 euro tweedehands.
Jullie gaan er van uit dat het een Tokai is, hij geeft echter duidelijk aan dat het een Ibanez is, in dit geval een goedkopere kopie met geschroefde hals en kwalitatief echt veel minder dan die Tokai's waar jullie het over hebben. Ik heb heel lang geleden zelf zo'n ding gehad en dat was geen slechte gitaar maar "bieden vanaf 750,00" lijkt mij voor dit model persoonlijk belachelijk veel. Nou mag van mij iedereen doen met z'n geld wat ze willen maar ik vind het echt buiten proportie.
Het gaat alle kanten op met die advertentie, inmiddels staat ie op gereserveerd.
Foto's zijn nu ook gewijzigd in een Ibanez....Overigens zijn er vintage high end Japanse Tokai's die voor ruim meer geld verhandeld worden dan Gibson LP's. Ik kan me ook zo'n blinde test herinneren waarin er een stuk of 7 Les Pauls werden bespeeld in een andere kamer en je mee kon doen welk geluid van welke gitaar kwam en welke het mooiste klonk. Een Tokai won het daar glansrijk van een Gibson....