Ik sta er neutraal tegenover. Ik heb er een keer op gespeeld en was eigenlijk aangenaam verrast. De klank onversterkt vond ik redelijk goed, het klonk in ieder geval niet zo goedkoop als je zou verwachten bij die prijsklasse. Versterkt klonk het wel okee, de versterker was een cube15 dus daar kan ik niet zo gek veel over zeggen. Ook op hoogvolume zou ik het dus niet weten, maar goed geef die elementen even een waxbeurtje en de feedback is flink gereduceerd. Ik heb zelf een ESP eclipse en mocht ik ooit nog een RW LP kopen zou ik er net zo graag op spelen als mn ESP.
Natuurlijk gaat het prijsverschil ergens in zitten. Waarschijnlijk de elementen (kon ik dus niet goed testen aangezien ik nooit over een cube15 speel). Ik vond de hals/body connectie niet netjes afgewerkt, de toets vond slordig afgewerkt. Maar hee voor dat geld kan me dat niet minder interesseren. Het is ten slotte gemaakt om op te spelen niet om als kunstwerk aan de muur te fungeren. (Eerlijk is eerlijk, die tobacco's zien er echt wel goed uit, ook al kost het geen 1000+ euro en is het geen echte top)