Kan de deksel van de Koffer eraf, of haal je de plank eruit als je speelt?
Printable View
Kan de deksel van de Koffer eraf, of haal je de plank eruit als je speelt?
7e stap: pleur die goedkope regenboog patchkabels weg en koop fatsoenlijke!
neen het deksel kan er niet af maar ik zet m'n board eigenlijk in het deksel omdat die lager komt.
ja ik heb echt het geld niet om die dingen allemaal tegelijk te kopen, het is echt stap voor stap hoor bij mij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
hear,hear!
koop bij de feedback ook even een 1spot powersupply voor 2 tientjes. (met verdeelstekkertjes natuurlijk)
stap nummero 8: foto's resize
Ziet er strak uit hoor! Maar zoals al gevraagd, laat je het op het podium in die koffer liggen, of haal je die plank er uit en zet je de koffer ergens weg? Want als het deksel er niet af kan heb je een probleem, je kunt niet met een koffer voor je neus spelen.
nou voor het moment treed ik niet op dus dan maakt het niet veel uit dat die koffer er ligt... ik kan heel makkeljk de plank eruit halen, dus om te oefenen laat ik het erin zitten en moest het ooit zover komen dat ik ergens mag optreden dan haal ik er em mss wel uit.
Het is allemaal low low low budget ... ik heb er in't totaal 10 euro voor betaald, namelijk 5 euro voor de lijm en 5 euro voor de koffer.
Ik woon in België dus ga ik morgen even kijken voor een power pedal en plak ik alles es vast..maar ik wou nog ff wachten omdat ik nog aan het kijken ben voor een goeie fuzz ... mss big muff of fuzz face of fuzz van voodoo lab, die laatste vond ik echt goed klinken!
pak gewoon een huis tuin en keuken adapter(universeel)
kan meer aan dan ibanez of boss adapters
jaja maar ik wil een kopen waar ik ze allemaal op kan aansluiten ... of kan je dat ook kopen voor huishoudmaterialen???