volgens mij is het een indie ;)
Printable View
Volgens mij stond daar niet voor niks een knipoogje...
Trouwens, Mario, zin om eens te jammen ofzo?
ik ben zo iemand die niet kan kiezen :)
da's omdat ik naargelang mijn mood of the day gitaren beoordeel op hun vibe (dan zou de univox hoog scoren) andere keer weer op hun klassieke beauty (dan scoort die univox niet) enz... denk dat ik uiteindelijk voor het criterium: "die zou ik zelf echt willen hebben" ga :)
Tsja, direct nadat ik op de knop 'reactie versturen' klikte, herinnerde ik me ineens dat Indie, als één van de zeer weinige giaarfabrikanten, Rickenbacker lookalikes in hun aanbod hebben.
Maar als iemand me hier had verteld dat het echte Rick was, had ik 'm meteen geloofd. Ondanks mijn voorliefde voor Rickenbackers heb ik me nooit in het merk verdiept.
Blijft een smakelijk plaatje. :soinnocent:
Hey Mario,
geef jij toevallig ook gitaarlessen ofzo?Ben jij in de gelegenheid iemand wat bij te leren?:zz:
Morgenavond, 24 uur, sluiten de inschrijvingen. Daarna kan je dus je inzending niet meer veranderen, en komen er natuurlijk ook geen nieuwe gitaren meer bij :)
Vanaf dat moment kan je dus stemmen. Alle inzendingen staan mooi online naast elkaar:
http://s403.photobucket.com/albums/p...Gitaarnet2009/
Iedereen kan z'n top 10 (of minder :) ) doorzenden via pm of gewoon plaatsen in dit topic. Alhoewel ik dus liever dat eerste heb om de boel wat spannend te houden.
Ik zal regelmatig m'n pm-box opruimen, dus geen paniek als het even niet zou gaan. Nadien zet ik trouwens alles online.
Alle regels staan trouwens mooi in de openingspost.
Neem je tijd: je hebt 2 weken. Met meer dan 180 gitaren zal het niet makkelijk zijn. Ik heb mezelf ook 2 weken gegeven om alles mooi in een excelbestandje te zetten, en die tijd kan ik ook best gebruiken ;).
Succes!