Het was maar een idee, verder niets gepland ofzo.
Mocht een van jullie zin of tijd hebben het te organiseren, be my guest!
Ik heb op het moment geen tijd ervoor, helaas (organisatie, kan wel een middagje komen).
Printable View
Het was maar een idee, verder niets gepland ofzo.
Mocht een van jullie zin of tijd hebben het te organiseren, be my guest!
Ik heb op het moment geen tijd ervoor, helaas (organisatie, kan wel een middagje komen).
Ghehe, grappig om te zien dat jero exact dezelfde setting gebruikt op zijn Deluxe Memory man. De setting waarvan ik denk: klinkt altijd goed, ongeacht wanneer en bij welk nummer je 'm aantrapt :listen:
Pedalboard meeting is leuk. Stiekem leuker dan losse pedalen wat mij betreft. Maar goed, iedere poging tot meeting is gedoemd te mislukken de laatste tijd, dus ik durf geen topic te openen...
Jeej! Pedalboard meeting! :cheerup:
Weet iemand een goed adresje in 020 voor breed klitteband?
De ArenA? Daar hebben ze nogal eens reepjes klitteband over als ik het wel heb.
http://i109.photobucket.com/albums/n...t/DSC_5066.jpg
Mijn nieuwe bordje. Stroomvoorziening moet nog effe anders, maar de Boss adapter is net te dik om hem eronder kwijt te kunnen. Maar for the time being kan het wel even zo.
En met de GE-7 is het cleanboost-vraagstuk ook voorlopig even klaar. :)
Ziet er prima uit Hans!
Maar, krijg jij de boss er niet onder?! Ik had ook m'n EHX adapter eronder, das ook geen kleintje. Zoek anders even in't topic op posts van mij, om te zien hoe ik dat gedaan heb.
Ik ben overigens ook blij met m'n pt2!
Moet alleen de stroomvoorziening nog even aanpakken, daarom nog geen foto ;)
Nee, het wil niet. Met de Boss eronder wankelt ie, dan komt de adapter dus eerder aan de grond dan de pootjes. Mijn broer maar eens lief aankijken, die heeft nog een One-spot en alleen een tuner. Die kan zich dus prima redden met een Boss adapter.