Ik vermoed dat het zou moeten gaan om een ander(e) versterker(merk).
Printable View
het ging me meer om de tekst die in sommige advertenties staat.
als je er een leuk verhaaltje bij wilt zetten; zorg dan dat de gegevens kloppen.
verder vind ik de vraagprijs aan de hoge kant. maar dat is de nederlandse voc-mentaliteit.
op de flight-case staat zornik; hebben toch wel leuke dingen gemaakt.
Is een betrouwbare verkoper met een bijzonder 8x10 combo. Ik heb zelf een 8x10 combo van trace elliot. Dat was een combo gemaakt voor Mark King.
Ook de Ashdown was gemaakt voor Marc King. Er is ook een rode ashdown mark king losse top geweest.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik heb deze adverteerder dus een mailtje gestuurd, met de mededeling dat het een nepperd betreft en ik hoopte dat hij er geen grof geld voor had neergelegd. In een snelle reactie vroeg ie waarom ik dat dacht, dus ik heb hem een lijstje met kenmerken gemaild en een link naar een of andere website waar een nepperd en een echte naast elkaar worden gehouden. Daarop reageerde hij dat ie daar wel van schrok.
Ik zal melvin niet meteen voor oplichter uitmaken, maar het feit dat de advertentie er nog steeds vrijwel ongewijzigd staat, maakt het wel een tikkie verdacht.
Volgens mij is de enige aanpassing de verwijdering van de foto van de achterkant van de kop met Zakk Wylde erop. Oftewel: het meest duidelijke teken dat er mogelijk iets niet in de haak is met deze gitaar. Het riekt er erg naar dat hij mensen in ieder geval niet wijzer wil maken en dat vind ik kwalijk.
Hij heeft die foto verwijderd en de tekst en vraagprijs ongewijzigd gelaten. Hij is dus nu willens en wetens bezig een potentiele koper op te lichten.
De hufter.
Ik heb het getipt ... voor zover er iets mee gedaan word. (niets dus)
Klopt het is een neppert en hij heeft hem van een overleden vriend....
Zou de gitaar ook door plantaardige werknemers in elkaar gezet zijn?