Een grapje hoop ik?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
Printable View
Een grapje hoop ik?Citaat:
Waar slaat dat nou weer op. Dmn..Citaat:
Is die epi een slash sig?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
slaat nergens op?Citaat:
en hoe weet jij hoe hoog mijn niveau is?
aangezien ik nu nog op een richwood speel, betekend het niet dat ik niet kan speleuh!! :rockon:
Yannick speelt op een Squier, die kan er vast helemaal niks van :listen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
Hij bedoelt dat die Wine Red van MacWilliams hoog aan de muur hangt, dus dat torent wel boven Richwoodplayer uit... :chicken:
Ja, één van mijn twee honden is een Bull-terriër. Deze is nu 10 jaar en begint al wat oud te worden. Voor deze heb ik er nog één gehad.Citaat:
nee hij zegt: koop nooit een gitaar die boven je niveau uit torent
en een gitaar kan niet boven je niveau uit komen, je bespeeld een gitaar zoals jij gitaar hebt leren spelen..
ahja, boeiend, ik koop de gitaar die ik graag wil hebben en niemand die me kan stoppen!!
Dat is een standaard tabaks Zonne burst (tobacco sun burst).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolaas
Oh das cool, de mijne is op 2 weken na 16 geworden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
Een goede gitaar kan je alleen je zelf doen overstijgen. En een goedkope gitaar zegt niks over de gitarist behalve zijn geld gebrek.Citaat:
Amai, dat is wel heel oud voor een Bull-terriër. Ik hoop dat die van mij het ook nog enkele jaren uithoudt.
Cool ding ziet er goed uit.Citaat:
wasbenzine en een aansteker..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Of niet meer spelen.
Wat ik zeggen wil, koop niet een gitaar die 3000 euro kost terwijl je nog lang niet aan je niveau zit op je richwood. Daarom speel ik ook Squier inderdaad :) .Citaat:
Daar wil ik je niet belachelijk mee maken, maar je moet pas investeren als het wat oplevert.
Citaat:
Onzin...
ik vind mezelf absoluut geen goeie gitarist (verre van dat!!)
Maar ik ben momenteel aan het sparen voor een €1000/1500,- gitaartje
Waarom? omdat ik daarmee een tijdje vooruit kan. (speel zelf op t moment ook een richwood en ik wil nu gewoon goed spul hebben)
vind ik ook een beetje onzin, ik ben echt lang niet zo goed als ik zou willen en ik ben gewoon niet zo goed maar toch heb ik een mooie haar en komt er over een maand een gibson les paul bij, 1 omdat ik dat kan en omdat ik dat gewoon mooi vind klinken en fijn vind spelen ;)Citaat:
Al die moderne (brit)rock (om maar wat te noemen) gitaristen kunnen toch ook niet spelen? En kijk eens wat een gear ze hebben... :satisfie:
Krijgen we dat gemekker weer... Wel ja, ik speel ook sloppy maar ik barst van de pedalen, twee 100 watt buizenbakken voor voornamelijk m'n slaapkamer en nog meer shit... whatever, als je het leuk vindt...
die ik wil kopen is geen 3000 euro :DCitaat:
die ik wil is nu bij feedback 1049 euro, voor mij haalbaar in een halfjaar ;)
en nogmaals: hoe weet jij hoe hoog mijn speel niveau is
vind ik wel knap als je dat zo kan zeggen :p
Mijn collectie electrische gitaren:
http://img.photobucket.com/albums/v4...n/P1010143.jpg
Sjonge, je zou eigenlijk een handtekening aan richwoodplayer moeten vragen, maar ja je hebt hem, zo blijkt maar weer, nog nooit horen spelen!
Richwoodplayer, mag ik je handtekening :rockon: ??
Ik heb er respect voor, hij speelt richwood en is er trots op en tevreden mee.
Vind ik leuker om te horen dan iemand die een half jaar speelt en 3 LP's heeft hangen. :satisfie:
@Yannicks, een goeie gitaar is altijd een goeie investering, hoe lang je ook speelt!
Is dat plakbandijver, of is dat werkelijk afgeplakt & gespoten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Links afgeplakt en gespoten, Rechts is Stickervinyl.
+1 !!!!!!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B
jahoor :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijs_sg
KEVIN
Zo op het eerste zicht: Mooi gedaan!Citaat:
ziet er vet uit! zelfs als geen van halen fan zou ik er nu wel een willen :satisfie:Citaat:
ik voel me lichtelijk aangesproken :satisfie: :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B
schaam je :DCitaat:
ik ook hoor ;) alsof ik alleen maar staggs heb hangen gheheCitaat:
:seriousf:
Zit er ook een Epiphone tussen dan? :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
HAHAHA!! :seriousf: :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
mischien hangt er wel ergens een verborgen RICHWOOD! :eek:
hoelang speel je eigenlijk al?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
orpheo, speel je uberhaupt wel gitaar? volgens mij ben jij meer bezig met het kiezen welke gitaar je zal nemen om te bespelen, het uitkiezen van meer gear op warmoth.com + het posten op deze site dan gitaarspelen zelf
Dat is hier zowiezo de tendens; gitaren en gear showen! Je gitaarspel hoo maar :chicken:
Ik heb zelf het gevoel wel een beetje dat ik mijn gitaar waard moet zijn. Maar een enthousiaste en fanatieke gitarist moet lekker kopen wat ie zelf wil.
Citaat:
Ik kan je verzekeren, orpheo kan ook wel een stevig potje gitaar spelen hoor!
Maar het moet met zo'n verzameling toch lastig zijn elke keer eentje uit te zoeken.
Maarjah als je toch een probleem moet hebben met je gear dan maar een luxeprobleem :D
tis soms lastig. maar ik heb moods die bepalen op welke axe ik speel. nu is 't heel erg de fireburst, de purpleburst (vaste prik eigenlijk) en de natural custom, maar vorige week was 't eigenlijk non stop de Koa, en de week daarvoor heel erg de tobaccoburst. hangt dus echt van m'n mood af.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
@realeigo: thnx! :D tis wel n jaar geleden dat je me hebt horen spelen, dus d'r is wel wat vooruitgang geboekt geloof ik ghehe.
ik zie mezelf als n redelijke gitarist; niet supergoed, niet superslecht. vaak krijg ik te horen 'kan je niet eens xxxx spelen?!?!" maar dat komt omdat ik 't dan gewoon nooit geoefend heb :D ik ga toch niet spelen wat ik niet leuk vind?