I like it :D sounds like a good cover ;)
Mja, geeft metallica eigelijk een reden voor de slechte master?
Printable View
I like it :D sounds like a good cover ;)
Mja, geeft metallica eigelijk een reden voor de slechte master?
Idd verschrikkelijk gewoon! Die master by muppets is geniaalCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Het zou eens gebeuren dat we niet zeuren over de nieuwe Metallica plaat. Nee, Death Magnetic is geen Master of Puppets, maar al was het dat wel geweest, dan was de kritiek waarschijnlijk geweest dat ze niet origineel bezig zijn. Nu we het toch over Master of puppets hebben; ook deze plaat had aanvankelijk te kampen met mindere geluidskwaliteit.
Als ik hen was zou ik ermee stoppen, met pensioen gaan, puur om de "fans" een hak te zetten.
http://jj.am/gallery/d/60849-1/Metallica.jpg
Ik denk juist dat ze blij mogen zijn dat al die fans de cd, tshirts, onderbroeken en kaartjes voor de gigs nog kopen. Ookal wordt de cd niet eens normaal gemastered.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AriaProII
Dat de CD slecht gemixed is wel niet zeggen dat het geen goede muziek is.
Death magnetic is volgens mij een erg sterk album. Niemand had verwacht dat ze zoiets nog in hen hadden. De mix is bijzaak, muziek moet primeren!
Precies! Ik heb er nu een week naar geluisterd en het is een van de weinige metal-albums die ik graag opzet van tegenwoordig. Judas Kiss is fijn, The Unforgiven III, en eentje met een snelle gallop, waarvan ik de naam even kwijt ben. Leuke "oude" thrash.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Als ie dan met z'n poten van de rest afblijft wel. Maar ik ben bang dat ie vervolgens de bas en, vooruit, de gitaar en ach, waarom ook niet, hij is toch bezig, de zang, nouja die drums, dat kan eigenlijk ook veel beter, en oeh, die nummers, dat kan ook anders...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Nouja, ik vind het dus eigenlijk niet zo'n goed idee. Vooral omdat hij mij iets teveel zelf dele uit wil maken van Metallica (hij was al een flink eind op weg).
Het album zelf begint inmiddels voor mij ook na nummer drie wat lichtpunten te bevatten, maar er zijn hele stukken die in de (fast) forward gaan als ik 'm afspeel. The Day That Never Comes is in ieder geval al verdwenen van m'n iPod.
Een goede mix hoeft trouwens niet te betekenen dat het ineens goede muziek wordt, om het omgekeerde maar eens te zeggen. Ik heb het album nu een paar keer beluisterd en het enige leuke is het stukje 'Bow down, sell your soul to me...', dat is er eentje die het live wsl erg goed doet. Echter de rest van dat nummer is me te warrig, vooral het intro, dat slaat werkelijk nergens op. Maar dat is dus wat ik bij dit album heb; er zitten leuke stukjes tussen maar eigenlijk geen een echt, compleet, lekker lopend nummer. Zo ervaar ik het tenminste.
Ah, da's natuurlijk ieder zijn mening. Wereldwijd is het album erg goed onthaalt en is men erg lovend over de nieuwe metallica. Beste wat ze in 20 jaar gedaan hebben enzo. (sinds Justice)
Smaken verschillen, ik vind in ieder geval dat de heren mooie muziek afgeleverd hebben. Jammer van de clipping...
Daar ben ik het mee eens.
Volgens heeeel veel mensen (waaronder ikzelf) is dit het beste album sinds The Black Album of zelfs sinds Justice.
Inderdaad alleen jammer van de soundkwaliteit, maar ik heb serieus met die Guitar Hero III versie niks te klagen, en Metallica kennende laten ze dit niet op zich zitten en komen ze snel genoeg met een remixed/remastered versie (fingers crossed).