NICE!!!!
Staat de VHT niet erg zacht zo? (is dat een Ninety trouwens?)
Printable View
is inderdaad een 2/90/2, en die stond op thuisniveau ja.
volgens mij moet jij bevestigingsboutjes bijkopen... ;)
Zit er in die Axe-FX ook nog iets van buizen of is het alleen maar modelling?
Het schijnt, naar ik wel 's gelezen heb, wel een hele goeie, zo niet, de beste modelling bak te zijn.
Eindelijk een case om m'n girly rackje heen. Ben nog steeds erg tevreden ermee, zeker voor thuis.
http://i232.photobucket.com/albums/e...prano/rack.jpg
Volgensmij moet die AXE-FX overtuigend realistisch klinken met die VHT als eindtrap?
Hoe klinkt die jackson nu ongeveer? Beetje marshall achtig?
Voor hoeveel heb je hem kunnen scoren op marktplaats, diegene die ik tweedehands zie zijn naar mijn mening nog te duur.
clean is echt mooi, breekt wel een beetje snel op. Klinkt eerder richting Fender, in hoeverre je dat kunt vergelijken. Distortion echt hotrodded Marshall. genoeg gain. Met EQ bestwel veel uit te halen. Alleen zit er niet echt een lekker oempff geluid in. De gain korrel is te vlak zeg maar. Ik heb er 75 euro voor betaald, maar niet op marktplaats. Ik wist nog een winkel in A'dam, die hem al heel lang had staan. Waarde licht ongeveer tussen 75-125 euro tweedehands. Zeker niet meer betalen.
Ik hab een paar pagina's terug een filmpje gepost. Of zoek op Youtube op Jackson jx3.
Ik had je filmpje al beluisterd, maar zoiets valt door youtube/camera/speaker toch weer anders uit.
Zou je met een booster, eq of ts, wel een lekkere sound kunnen krijgen?
Maar wat bedoel je met de gain is te vlak? Te dichtgesmeerd of te open?
Ik denk toch te dicht gesmeerd. Maar niet heel erg ofzo. Moeilijk te verwoorden. bv Soldano, Engl of Peavey 5150 vind ik heel erg open. Denk dat die Jackson toch een beetje dat van Marshall heeft. Maar met een booster ervoor kun je dat misschien wel verhelpen. Ik heb niet echt een clean booster anders had ik het wel geprobeerd. Ik weet niet waar je woont, maar je mag gerust langskomen om te proberen als je wilt.
Ik had al eens vragen over mijn rackje en die zijn dankzij wat reply's opgelost. Nu is het dan ook tijd voor een foto:
http://img243.imageshack.us/img243/3772/1000200.jpg
mijn gitaar gaat gewoon rechtstreeks de GP100 in (voorkant).
De sd1 en de digitech synth wah zitten in de twee loops.
Ik kies de patches met m'n boss fc 50, daarin staan de loops meestal uit (uitzonderingen daargelaten). Ik kan de loops aanzetten met twee switches. M'n andere switches bedienen alleen maar bank up en bank down van de fc 50. De roland ev 5 bedient van alles en nog wat, afhankelijk van de patch.
de sd 1 gebruik ik vooral voor de sounds met een randje (de sd1 dan met een klein beetje gain, en dan richting de gemodeleerde twin reverb van de gp100. De wat meer hi gain (als je daarvan mag spreken in mij geval) komt rechtstreeks uit de gp100 (versterker type metal lead).