Grapjas :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d'oh
Nee, ik weet hoe microfonische elementen klinken, want ik heb genoeg Epiphones geprobeerd.
Dit is echt sustain. :)
Printable View
Grapjas :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d'oh
Nee, ik weet hoe microfonische elementen klinken, want ik heb genoeg Epiphones geprobeerd.
Dit is echt sustain. :)
hmm dan denk ik toch echt dat het bij de epi's sustain is en bij jouw richwood microfonische elementen :-D :-D
(je legt ze wel klaar om in te koppen he franc)
Tsja, als jij Epi's verkiest boven Richwood, be my guest.
Die discussie is al eerder voorbij gekomen.
Maar de Epi's waarmee ik in een testruimte heb gezeten gingen piepen en fluiten zodra ik de versterker aan zette en het volume open.
Met de elementen van mijn RW speel ik op bandvolume zonder problemen.
Erg mooie plank. Gefeli!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
wooh inderdaad ze zien er in elk geval erg goed uit
dat klopt, in jouw RW zaten hele degelijke elementen, de nek vond ik alleen wat minder destijds...Citaat:
dat klopt, in jouw RW zaten hele degelijke elementen, de nek vond ik alleen wat minder destijds...Citaat:
..
Nou vraag ik me 1 ding af.
Niet om flauw te doen, niet om Richwood te verdedigen (het zal met echt een enorme rotzorg zijn wat iedereen van RW vindt), maar wie van de negatievelingen heeft er nou het lef om eerlijk te zeggen of ze er wel eens SERIEUS 1 geprobeerd hebben of niet?
En dan bedoel ik niet Stagg, of weet ik veel wat voor goedkoop merk, maar wie heeft er echt een Richwood uitgeprobeerd en wat is zijn/haar MENING?
Ik zie in een andere thread (over de LP Special) weer dezelfde discussie de kop opsteken ("spaar door voor een Gibson","koop geen cheap-ass RW") maar intussen wordt daar door dezelfde mensen de Indie weer geprezen (ook een 'cheap-ass' kopie :-? )
Dus kom maar op mensen, nu eerlijk zijn en niet met de meute meelopen....niet in de verdediging springen, niet in de aanval, eerlijk zeggen ja of nee en mening.
Ik ben benieuwd.
ik heb op richwoods gespeeld ja. ik denk op een stuk of 4. 3 lp's en een telecaster. (tele is van bassagent, zit hier ook op het forum, is niet helemaal in orde geloof ik edit; de gitaar dan, hidde is nog wel in orde :P)
de les pauls die ik bespeeld heb, vielen half uit elkaar, en speelden en klonken ruk...:)
ze zagen dr prachtig uit, maar daar was alles mee gezegd !