Ik heb hem door omstandigheden helemaal aan het eind van mijn keten staan en ik hoor helemaal niets!!!!!
Printable View
Ik heb hem door omstandigheden helemaal aan het eind van mijn keten staan en ik hoor helemaal niets!!!!!
Ik heb exact hetzelfde, maar als ik tune dan zet ik gewoon m'n drive ff uit, dan valt het wel mee. Overigens heeft een Korg DT-10 daar ook last van.
Wat mij trouwens ook opvalt is dat in poly mode hij altijd aangeeft dat mijn lage E snaar een tikje te laag staat, maar controleer ik die afzonderlijk dan staat hij ineens wel perfect :???:
wel hele vette boardjes HH ;)!
Nette boardjes Henri, goed voor elkaar met die 2 boards
hey ik had ff een vraagje en vond het niet de moeite een nieuw topic te openen,
ik kocht laatst een fulltone gt500 distortion maar krijg elke keer als ik hem mee naar de oefenruimte neem, een halfbakken, beetje fuzz geluid uit,
ik voedt hem met een one spot, maar er staat achterop 9 tot 18 volt.
zou het echt uitmaken als ik hem voor mezelf wat beter instel(al geprobeert) en een 18 volt adapter probeer?
hoor graag ervaring van andere
In de oefenruimte speel je harder, en je drive zal dan waarschijnlijk ook anders klinken, gewoon meer tweaken:soinnocent:
Mijn eerste pedalboard!! Heb altijd met een rack gespeeld, en nog steeds wel, maar zocht een wat compacter setup want elke keer sjouwen met een 12HE rack, 2 speakerkasten, gitaren, case met midi-floorboard enz. is niet altijd prettig bij kleine gigs.
Maar moet zeggen... tis me heel goed bevallen! Wat een sound had ik afgelopen zaterdag en zo puur en organisch! Heel erg Landau van nu en mijn rack juist weer als Landau van toen :)
Ik speel over een Laney VC50 met op mijn pedalboard Red Snapper>TS9>SD9>Arion Sch-1>Boss FV-300L>DL4
http://img810.imageshack.us/img810/4226/img0336m.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Ik ga mijn bord hier ook eens posten next week :)