Ik ben niet zo van de offset-gitaren, maar naar een (akoestische) Ibanez Talman heb ik ook wel met een schuin oog gekeken. Ik vind ze wel mooi :) Dit model kende ik nog niet.
Printable View
Ik ben niet zo van de offset-gitaren, maar naar een (akoestische) Ibanez Talman heb ik ook wel met een schuin oog gekeken. Ik vind ze wel mooi :) Dit model kende ik nog niet.
Ik heb de talman tcy50. Wel met gat en normale pu. Los kli kt hij als dunne, weinig laag akoestische gitaar en over een versterker klinkt hij als een elektrische gitaar
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Binnenkort komt er nog een witte american vintage 70's strat bij http://i1168.photobucket.com/albums/...psbhrmfyt0.jpg
Ah, dat is goed om te weten. Welk merk en type heb je er op? Heb er een keer te dunne of te dikke op gehad. Was vals. Met capo op eerste fret was goed. Te lage snaarspanning? Heb er nu lidl snaren op....
Trouwens wel heerlijke oefen gitaar
Hij is te koop..... :)
Slecht moment helaas. Net een huis gekocht wat grondig verbouwd moet worden en een amp die nu in de revisie is. Is waarschijnlijk behoorlijk wat werk aan. Aan beide trouwens, hehe.
Vertel er eens wat over als je wil! :)