Het liggende pootje van de standaard zit klem onder het handvat van de top en kan daardoor geen cm voor- of achteruit of waar dan ook heen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter-J
Printable View
Het liggende pootje van de standaard zit klem onder het handvat van de top en kan daardoor geen cm voor- of achteruit of waar dan ook heen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter-J
Toffe collectie maare beetje appart gezicht, die Ibanez TS9, hangt ie nu alleen aan de kabels of zit ie vast aan de front van de H&K?
Die hangt daar aan de kabels waaraan ik haakse pluggen heb gesoldeerd. Dit was dus een kabel van 3 meter, nu dus 2x1,5 meter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Bij deze mijn telecollectie:
http://i289.photobucket.com/albums/l...ecollectie.jpg
Sow, dat is heel wat! :)
De mooisten zijn ook mooi in het midden geconcentreerd! :D
Lekkere collectie Angel, tele fan zeker? :satisfie:
Hoe verhoudt die P90 Squier trouwens tot je Fenders en G&L enzo?
Ben benieuwd wat Orpheo hiervan vindt. :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel
Ik vind het wel cool, alhoewel ik geen enkele telecaster heb.
Het blijft een leuke gitaar imo.
Prachtig!Citaat:
Omdat mijn bericht minimaal 10 tekens lang moet zijn vraag ik meteen maar of je die Custom niet wil verkopen :D .
Lap, that's a whole lotta Twang op één foto, seems you got all angles covered here: heel mooi!Citaat:
alleen gouden hardware op tele is niet mijn ding.
mooie collectie hoor. To be or not to teletubbie
Hey Angel echt gaaf!!! Zelf helaas geen tele-bezitter. Top.
Zijn op dit moment de G&L en de Haar je favorieten???
(staat tenminste in je onderschrift)... Zo ja, is dat dan niet apart,
omdat die het minst tele karakter hebben door de humbuckers???
Begrijp met niet verkeerd... gave shit!!!
Trouwens wel eens gedacht aan een mooie Valley Arts Tele die tegenwoordig weer gemaakt worden (geen Samick)? Staan voor circa 1000,- dollar op ebay te koop.... zou wel je collectie aanvullen.
Leuk!!!
ik vind dat een prachtige set. ik zou er zelf zeker 4 van lusten hoor! (de 50ies style, die ene met p90, de custom, de thinline met singles)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Dat viel me ook al op. Kun je dat misschien toelichten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus
De G&L is de meest veelzijdige tele die erbij zit wegens het switch om de humbuckers ook als single-coil te schakelen. De haar-tele is gewoon een ontzettend fijne gitaar om live op te spelen, vooral als het echt veel ballen moet hebben. Daarnaast neem ik ook nog wel een echte(;)) tele mee om het rustigere werk te doen, meestal is dat de Zion of binnenkort wel de custom.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
:) Neen, heb hem nog maar goed enkele weken. Rechtstreeks van Japan laten komen. Ongelofelijke knappe gitaar met whole lotta twang.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
Qua bespeelbaarheid is ze top, ondanks dat ze maar 1/5 of zoiets van een Fender kost. Qua klank is het echt een P90 maar je blijft er een enorme duidelijkheid in houden als je akkoorden aanslaat. Afhankelijk van welke versterker dat je gebruikt, is dit een super gitaar. (Ik gebruik hem vooral op een Pro Junior op de jam en dan moet je nogal spelen met de tone-knop van je versterker of je gitaar).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Fantastisch mooie gitaar in ieder geval! Hoe vind je hem de vergelijking met een USA Standard Tele doorstaan?Citaat:
Zeker. Ik vind hem persoonlijk beter, meer twang en een zeer duidelijke definitie.Citaat:
Ishibashi-achtige toestanden? Hoe is je dat bevallen (ik overweeg een '62 P-bass te importeren)Citaat:
Wel een erg mooie telecollectie, die custom & thinline mogen er zeker zijn!!!
Zeer goed. Zeer goede communicatie en vlotte verzending.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Thanks. Nu nog een '52 RI ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Waar heb je 'm gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald als ik zo onbeleefd mag zijn?
mijn dean usa TCZ custom shop (voormalig gitaar van josdevos)
http://i106.photobucket.com/albums/m...9/PICT1869.jpg
Dat vind ik nou echt een prachtige gitaar, die top!! :eek:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kirk19
Zijn ze veel duurder dan een Gibson (productie model explorer)?
Ik ben namelijk van plan een V of Explorer aan te schaffen en ben helemaal weg van kleurloze (transparant gelakte) bodies :) .
@ Daan_B je hebt PM, en ja de dean usa's zijn veel duurder dan gibson tenzij je een custom gibson explorer laat maken natuurlijk. Imo zijn ze wel beter dan de standaard gibson explorer ( echt veel beter! ), zeker qua afwerking. De top is in het echt nog veel leuker, foto's die ik heb zijn crap, believe me. Dure optie bij dean ook dit soort van tops
Ik kan die gitaar best wel pruimen, afgezien van de spalted maple & lelijke headstock!
Is dat trouwens een G&G Koffer?
Via Evil-bay ;). Prijs is ongeveer gelijk aan die van Thomann, maar dit is dan een oudje.Citaat:
die headstock dient voor meer resonantie is me verteld. Die case is een originele dean custom shop case
@Schizo
Ooohh!!! Om opgewonden van te raken, jezus wat een gear
Dit is echt fantastisch, een gitaar aan de wand, dat wil ik zelf ook, alleen he' 'k er geen plek voor...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Top collectie!
Oh shit! Fantastisch! kom ik aan met m'n Yamaha Pacifica :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietse
Come on dude, het begint bij iedereen met 1.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egbertuss
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Ik heb nog steeds maar één electrische :sssh: .
Dank je wel, ik heb een deal met mijn vrouw. Zij mag de tv in de woonkamer laten staan en ik heb mijn eigen hoekje om te spelen. :DCitaat:
Enneh, er is altijd plaats voor een gitaarhaak.... :cooler:
ik heb juist mijn gitaren aan de muur omdat ik anders geen ruimte voor ze heb. Of eigenlijk omdat ik anders geen ruimte meer voor mezelf heb.Citaat:
Heb jij een Bull-terriër rondlopen?Citaat:
Die hebben we wel gehad. En die leek veel op die plaatjes aan de muur. Erg oplettend trouwens. Heb je er zelf ook een?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
ook een mooie gibson lp studio wine red hangen daaro!
kan niet wachten tot ik geld heb om er een te kopen :rockon:
zit pas op de 360..
bull terrier is de mooiste hond die er is!Citaat:
----http://i257.photobucket.com/albums/h...1n0666/yes.gif----Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi
Koop nooit een gitaar die boven je eigen niveau uit torent.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer