Tof Rinze! Schakel je nu de patches van je JMP-1 samen met een instelling van die TC, of hoe werkt dit samen?
Printable View
Tof Rinze! Schakel je nu de patches van je JMP-1 samen met een instelling van die TC, of hoe werkt dit samen?
Zo simpel mogelijk, geen midimapperij of zo. De jmp-1 hangt aan de footswitch en de TC daar weer aan via de midi-thru. Ik heb maar een paar presets (clean met chorus en reverb, clean met randje en reverb, AC/DC-crunch met iets delay, metalcrunch met doublerdelay). Voor de JMP-1 zit nog een wah en een Jacques Tube Blower.
Ik ga nu wel voor de Fenderachtigen weer een ander bankje programmeren (misschien gebruik ik ze dan weer eens). Het lastige is dat het ene apparaat begint bij 00 en het andere bij 01, dus je raakt snel in de war. Maar als de presets een keer op de goeie plek staan kan een kind de was doen.
Rinze mooi setje man! :D
Hahah voor kopjes koffie toch ;)
En nu hard gaan testen man! ik heb net de buren ook weer geplaagd!
Hij klinkt erg goed, alleen is die klote TC weer aan het sukkelen, valt zo nu en dan even uit. Schijnen die dingen wel meer last van te hebben, ben ik mooi klaar mee :( Binnenkort maar eens even op de operatietafel...
Si
+ 8 tekens
http://i6.photobucket.com/albums/y20...k/P1020243.jpg
De meest recente versie