Het blijft wachten tot de eerste pre-CBS Richwoods opduiken natuurlijk :D
Printable View
Het blijft wachten tot de eerste pre-CBS Richwoods opduiken natuurlijk :D
:lol:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders_Destium
Ik heb er een gevonden oop de zolder van mijn oma. :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders_Destium
Laatst heb ik een ES-335 kopie bespeeld (onversterkt), speelde erg lekker en klonk erg lekker (maar ik het is dan ook de enige (semi-)hollow die ik ooit heb bespeeld).
Daarentegen, die Les Paul die ik vandaag heb bespeeld... bah! Geen fijne hals/toets/frets, speelde gewoon niet lekker. Het klonk niet geweldig (ik speelde over een Squier SP-10 - hey, andere gitaren kunnen er wel goed op klinken!) en, misschien nog wel het irritantste, de body was te zwaar. Epi LP's zijn ook zwaar, maar die blijven tenminste braaf liggen als ze op je rechterbeen leunen.
Nee, een RW LP gaat voor mij niet door.
(sorry, dit is natuurlijk niet echt waardering, meer afgunst, maar ik kon er geen geschikter topic voor vinden)
Ondanks alle negativiteit heb ik er lekker nog 1 bijgekocht :-D
http://www.vernetamps.com/pics/lp/LPs1.JPG
Zonder slagplaat met een parelmoeren logo dit keer (die Chinezen rommelen maar wat aan :D)
Gefeliciteerd!
Verschilt hij van de ander of niet (bijvoorbeeld elementen)?
De body is een cm dikker en de hals voelt ook wat dikker aan.
Het klinkt stom maar de sustain lijkt oneindig! Noten houden echt langer aan dan bij de ander...kan ook afstelling zijn (ben nog bezig het optimum te vinden) maar het lijkt me dat die dikkere body daar wel aan bijdraagt.
Elementen zijn op het eerste gehoor hetzelfde, ik heb er nog niet uitvoerig naar geluisterd en vergeleken.
had die goldtop niet een andere kleur eerst?
Yep. Goldtop was eerst Cherryburst.
Of Clownburst zoals ik hem noemde :D
RW heeft helaas van zichzelf geen Goldtop. :(
of de microfonische elementen :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc