Ja, is een Gibson hoor. Erg mooie gitaar!.....op dat middelste element na. Erg jammer dat ze dat erin gefreesd hebben!
Printable View
Ja, is een Gibson hoor. Erg mooie gitaar!.....op dat middelste element na. Erg jammer dat ze dat erin gefreesd hebben!
Knappe Les Paul man, ook met die derde PU. Wat kan GAS toch vervelend zijn. Bedankt Bassa. ;)
Ieme wil er nog een gitaar bij.....
Beetje jammer alleen dat je van Ieme van die mailtjes krijgt met een aanbod ver beneden de toch al te lage prijs, met het argument dat ie niet meer budget heeft, wel wetende wat het product waard is wat ie wil kopen...:sssh:
Iemens budget gaat op aan stallingsruimte voor zijn bovenmaatse amp en gitaren collectie.
Hij heeft dus teveel overhead.
Duidelijk geval van oplichting: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=172648
antwoord van verkoper op mijn vraag of ik de gitaar mag komen testen:
hello,
Het item is nog steeds te koop en is 100% origineel. Het product is in goede staat. Ik heb het product kocht, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als verkoopster in een uitwisselingsprogramma. Het uitwisselingsprogramma is voorbij en ik ben terug in Engeland. Ik verkoop het omdat ik wil een betaling voor een nieuwe auto te maken, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een verkoop van een noodsituatie, ik verkoop het omdat ik nodig om de betaling voor mijn auto te maken in 2 weken en ik wil niet om deze auto te verliezen. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn artikel laat het me weten zo snel mogelijk, maar alstublieft niet belachelijk aanbod het verlies van mijn tijd niet voor te stellen en niet, want de tijd dringt een beetje kort voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u
Ik heb verder ook niet zo veel tegen Ieme hoor, ik ken hem verder niet. Maar €100,- minder bieden op een versterker die hij al twee keer heeft gehad en dus wetende wat ie waard is, die toch al voor een absolute bodemprijs te koop stond en dan met een mailtje op de proppen komen dat het budget niet verder reikt, waarvan ik weet dat dat niet zo is... En dan vervolgens doodleuk de duurste dingen posten, net aangeschaft, kort na de betreffende mail, dan voel je je niet zo serieus genomen. Ik ben geen autohandelaar en het gitaristenwereldje is maar klein. Probeer dan minimaal te verhullen dat je eigenlijk veel meer budget hebt, dan voel ik me tenminste nog enigszins serieus genomen. Of zeg gewoon dat je er niet meer voor over hebt, in dat geval even goeie vrienden. Nu heeft ie bij mij wel een streepje achter z'n naam staan, temeer omdat dit ook niet de eerste keer was.