Als je die lpb even op een andere plaats neerzet, en even met de pluggen speelt dan kan er volgens mij nog wel een stukje af :)
Lekker compact met lekkere pedalen
Printable View
Als je die lpb even op een andere plaats neerzet, en even met de pluggen speelt dan kan er volgens mij nog wel een stukje af :)
Lekker compact met lekkere pedalen
Hej je hebt wel leuke pedalen enzo, maar ik vind het wel een beetje een bende :makeup:
Is het niet handig om achteraan een soort bakje te maken en daar alle voedingen en spul in te mieteren? Athans, Zo zou ik het doen :)
Die volg ik even niet...
En ja het is een beetje een bende maar het werkt prima. Ik zou willen dat met name de Blackstar-adapter en de Onespot niet zulke verschrikkelijk lange snoeren hadden, maar op zich lukt het nog aardig om het weg te werken - in de praktische zin van het woord.
Ik dacht dat de lpb wat veel ruimte had ivm de jacks aan de zijkanten, als je daar een pedaal zet met jacks aan de bovenkant kan het allemaal weer wat in elkaar schuiven :) was maar een hersenspinsel hoor
@FruscianteFan: Erg slim om de knoppen van de Blackstar te vervangen!
De originelen zijn onafleesbaar namelijk.
Verder mooie pedalen, maar ze verdienen echt wel een netter bord!
tsjah, eigenlijk wil ik overal van de MXR knoppen op, want die zijn nog glow-in-the-dark ook (Rat trouwens ook, maar minder). Maar daar heb er maar één van en die zit op de Holy Grail.
En ach, plank is van ondergeschikt belang. De pedalen werken, zijn fijn, de plank zelf weegt niks, en past precies in een sporttas.
daarnaast heb ik het geld niet om de echte shit te kopen. Ik schrik me al wild als ik bedenk dat ik voor rond de €1000 aan pedalen heb!
@FruscianteFan waar gebruik je eigenlijk die moog voor? Want wat ik zo hoor op youtube denk ik, waar in vredesnaam zou je zo'n pedaal voor gebruiken.