Je mag hem wel eens poetsen als je er een echt mooie foto van wil maken :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Printable View
Je mag hem wel eens poetsen als je er een echt mooie foto van wil maken :DCitaat:
onbegonnen zaak :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HertogJanNL
Da's mojo!!! (of armzweet :D)Citaat:
+1Citaat:
Helemaal kansloos. Na 1 keer laat je het wel uit je hoofd.
Ik heb anders een heel handig micro fiber doekje om mijn gitaar snel weer even vrij van vingerafdrukken te maken. M'n Epi LP is toch een beetje mijn kindje hoor!
ja maar een kind van 32+ ga je toch niet wassen elke dag? :DCitaat:
het zijn dezelfde vlekken die op mijn custom zitten, ik krijg ze er echt onmogelijk van af, iemand tips?:DCitaat:
Vier op een rij
http://www.10pont.net/gitaren.jpg
Strat, tele LP and Gretsch..
daar zit geen verkeerde tussen he
mooi werk
Mooi die LP met die kale pu's!
Helemaal mee eens. Ze zien er nog wel nieuw uit vergeleken met die relics van Pepe. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Sakai-meeting? Zoveel zijn er ook niet die een Sakai hebben :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
how 'bout a Guttlin meeting, ben er zeker van dat alle Guttlin owners er zullen zijn :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
ik denk dat als je een guttlin meeting zou houden je zeer veel mensen op bezoek zou krijgen die eens wat willen horen zien en voelen hoe zo'n guttlin nu is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
Guttlin veiling zou cool zijn! Ik zou voor de Thinline of Supreme Tux gaan :D :seriousf:
bout a Guttlin?Citaat:
hm, Sakai rulez! Haha :)
guttlin meeting :) zou prachtig zijn, alleen: gaat er dan een show bij zijn?
ik zou best wel een guttelin willen! Echt mega toffe oldskool design:D Doet me altijd denken aan danelectro!
en dat is en compliment!
oei een showcase met Guttlins, da's niet zo mijn ding. Ik gebruik ze wel in mijn bands en niet enkel uit sympathie (ze staan nl in concurrentie met enkele dure gibsons en fenders ...)
Met name de laatste drie (groene TK, Fat King en Tux), die-voor mij althans-qua bespeelbaarheid up to standard zijn.
De detailafwerking is een ander paar mouwen maar dat betert bij elke nieuwe gitaar. Maar als ik nu nog een nieuwe maak, zal er een andere moeten vertrekken indien mogelijk, om de kosten van die nieuwe te dekken. Want zelfs de chairman van de Guttlin factories is niet rijk genoeg om maar te blijven dokken voor nieuw hout en hardware...:)
Ach, gewoon die ES135 wegdoen, lijkt me een beetje inferieur tov de Guttlins en je kan met dat geld toch wel een paar nieuwe modelletjes bouwen ;). Andere mogelijkheid is : Guttlin-showcase houden, met een orderboekje bij de hand :DCitaat:
Ik wil de Supreme Tux :D :hippie: :gitarist:
echt, the thought has crossed my mind, die 135 verkopen want sind ik de 335 heb, heb ik hem niet meer gebruikt, maar het is zo'n retegoede gitaar die ik 10 jaar geleden nieuw kocht en ondertussen al serieus op natuurlijke wijze gerelict is door heel veel gigs : ik krijg het niet over mijn hart.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara
@ jimi dylan: de gekende sites in het oog houden, zou ik zo zeggen ...
Hehe, I will :D
Ik kwam er achter dat je nou eenmaal niet alles in het leven kunt hebben. Zo heb ik meer gitaren dan standaards. Dus alles maar even op de grond gelegd.
http://i47.photobucket.com/albums/f1...b/CIMG8262.jpg
Van de andere kant gezien:
http://i47.photobucket.com/albums/f1...b/CIMG8259.jpg
Gelukkig is niet alles van mij: de acoustische bas is van mijn vriendin, de kleine acoustische gitaar van mijn zoontje :)
I like the variety! en elke collectie met een roze strat is een goede collectie...
alleen de slagplaat op die strat is niet mijn ding
zie ik daar nu een gibson LP custom liggen?
Die hollowbody sunburst, dat is geen Egmond Princess toch? :) Ziet er wel lekker uit die gitaar! Wat is het precies?
Tis bescheiden, maar hey, tis mn eerste gitaar :D.
http://img504.imageshack.us/img504/1...mallnj7.th.jpg
De gehele set (Richwood LP copy, Vox Pathfinder 10 watt)
Hele mooie startersset hoor!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaWi
Da's een neppert uit azie (vermoed ik).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Dank. Da's een Klira.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
Psss, niet zeggen, hij staat te koop!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spanky_franky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noid
damn, die doorzichtige sg achtige is gaaf!
dat zie ik nu pas. Is zo'n ding nou niet verschrikkelijk zwaar?
Mijn bescheiden collectie.
Niets zo charmant als een gitaar aan de wand
http://i257.photobucket.com/albums/h...6/DSC08260.jpg
Is die linker custom een Gibson?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Die Ibanez staat er alleen voor de foto, mag ik hopen (op die plek, bedoel ik dus...). :stop:
Ja! eneentientaltekensomaantevullenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter-J
Die staat daar altijd. Hoezo??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Nice!
Dan hoop ik voor hem dat die geen hoogtevrees heeft! :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams