@Anders: slechts 4 maanden, dus ik vind het wel een beetje gek.
Printable View
@Anders: slechts 4 maanden, dus ik vind het wel een beetje gek.
ja ok, maar een gitaar gaat niet 'kapot'Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
ik bedoel, het is een stuk hout met een paar draadjes, knopjes en spoeltjes, dus het is altijd wel vrij simpel te repareren :)
tenzij je m 'molt' dus een brug of een neck eraf breekt, tsja, maar uit zichzelf zal ie het niet begeven, daar kotm altijd menselijk handelen bij kijken, dus misschien wilde je het ringetje van de output aandraaien, draaide je de output binnenin mee en rukte je zo de aardedraad los (zelf ook weleens gehad)
Zoals ik al zei, er zat niks los (voor zover ik kon zien). Maar ik ga er volgende week wel mee naar de winkel.
my 2 cents: beter kijken, maar we horen wel volgende week van je wat de winkel zei ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
3 cents
Nou wordt 'ie helemaal mooi:
Sorry, maar dit vind ik echt niet kunnen eigenlijk. Waarom weet ik nog niet precies...maar 'k vind het niet kunnen :-DCitaat:
Een stratocaster van Richwood(made in USA)in perfecte staat en met een hele apparte kleur.(geen krasjes of beschadigingen)Lage actie zorgt voor veel plezier bij het spelen en een mooie geluid,een echte Fender geluid.De gitaar is nagekeken en profesioneel afgesteld .De versterker Fender Squier is 10W en klinkt uitstekend.Deze set is ideaal voor de muziek les,maar het kan ook door de gevorderden gebruikt worden.Het gaat dus om een hele set.
Sorry, bedoelde eigenlijk ANDEREN :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Maar ANDERS kan eigenlijk net zo goed :-D
Hij zal wel bedoelen dat het model ontworpen is in de USA, door een echt merk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Is natuurlijk zodat de newbs denken dat ze een pro USA made gitaartje voor €150 kunnen kopen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
Is natuurlijk zodat de newbs denken dat ze een pro USA made gitaartje voor €150 kunnen kopen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker