:D speels
Maare leuke pedalen..Nice die SD-9 en die Script MXR :)
Printable View
:D speels
Maare leuke pedalen..Nice die SD-9 en die Script MXR :)
Zekerwete. hetzijn mn favopedalen uit mn effectenberg - en ik heb er genoeg!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Maar nu doe je de andere twee tekort. Want die TS is dan niet zo spectaculair, ik heb hem al 24 jaar -vanaf dat ze net uit waren. Mijn favoriete TS, omdat ik hem gewend ben. het was het eerste pedaal dat in deze bak kwam.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
En die JEN, met al dat italiaanse snoepgoed erin, is de vettigste, smerigste en smeuigste wah uit mn klexie.
Opvallend, trouwens, is dat de nieuwe onderdelen in die wah -pot en switch- steeds de geest geven. Dit is de derde (Teese)pot en zeker zes switches zijn al naar god (ik ben nogal lomp, namelijk). Maar de ouwe rotzooi binnenin blijft gewoon werken...
Hmmm een SD-9 staat ook erg hoog op mijn verlanglijstje.
De SD-9 ROCKT!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Maar het is geen gemakkelijk apparaat om mee om te gaan. Ik heb al vaak meegemaakt dat mensen ( na aanraden van mij) kwamen klagen dat het ding nergens naar klonk: teveel gain, teveel laag, of juist teveel hoog...
Het is een tubescreamer op anabolen, dat is waar. Dezelfde vervorming en dynamiek. Maar die vervorming is dan dus X10 of zo. Dat en het vergrote toonbereik maakt dat je m heel voorzichtig in moet regelen.
-Te weinig drive: dun
-teveel drive: fuzzy
-Te weinig hoog: zoemmmm
-teveel hoog: ieeeee!
Kortom: de rauwe, ruige broer van de TS is heel wat moeilijker in de omgang!
Die anderen intreseren me ook niet.Leuk die TS-9 en dat het een echte oude is maar ik vind die lang niet zo intresant als die SD-9.Die Ts's kom je vaak genoeg tegen(nieuw en oud) maar die SD-9 kom je helaas niet vaak tegen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet
alleen gaat de gitaarkabel steeds in je effecten gaan hangen!
Even stukje uit de zijkant frezen ofzo maar inderdaad niet echt handig zo met je kabels ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemke
Ja, daar ga ik iets aan doen. Vroeger had ik een soort loopgeval helemaal rechts, met in en uit bovenop. Die ga ik binnenkort weer een maken.
Maar momenteel trek ik de gitaarkabels door het handvat, dan blijven ze ook moot uit de weg...
Dit is mijn pedalboard, moet er nog wel mee aan de gang, maar dat komt wel.
http://mijnalbum.compuserve.nl/Foto=VHPHLP36