Jongen nogmaals je maakt jezelf volledig belachelijk.
Zoek hulp en laat jezelf nakijken, want er echt iets goed mis met jou ...
Printable View
Weet je Ben, één ding is waar. Ik had er hier niet meer over moeten beginnen wat je daar toen hebt gezegd, waarvoor mijn oprechte excuses. Maar mijn mening over jou herzie ik niet, je hebt je nou eenmaal wel zo uitgelaten destijds. Dat ik me zou moeten na laten kijken e.d. Ach ja... Good ol' Ben. Maar ik maak dat ook in je los en dat moet ik niet doen. Daarmee is voor mij echt de kous af.
Jongen ik zou bij God niet weten waar je het elke keer over hebt, feit is dat ik mijn lidmaatschap op het ander forum in aug 2013 op heb gezegd
Dat is dus bijna 5 jaar geleden ik ben daar een vanaf het begin van het forum geweest, jaren 90 dus. Dus misschien refereer je wel over iets wat meer dan 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden .
Dus ben je dan ziek of niet ..mafketel,. mij proberen als haatdragend neer te zetten en zelf zo in elkaar steken laat het forum dan maar oordelen. En dan ook nog zeggen dat het iets in mij losmaakt, het heeft blijkbaar nogal grote indruk op je gemaakt destijds.
Je maakt dus totaal niets in mij los wat een verbeelding wat een waanzin.
Ik weet ook niet wie je was op het andere forum want blijkbaar opereer je ook onder verschillende namen,
Ik zou weleens naar de kroeg willen met jullie.
Beste Ben, ik zei al dat ik er hier niet over had moeten beginnen, want inderdaad te lang geleden. Ik bood er zelfs mijn excuses voor aan. Begrijp je het nu misschien wat beter? De rest... Tja... Jammer...
Hij heeft een nogal selectief geheugen heb ik al ondervonden hier. Hij verwijt mij dat ik met mijn hoofd in iemand kont kruip terwijl hij dat nog niet zo gek lang geleden zelf heeft gedaan bij meerdere personen toen het hem uitkwam. Gewoon voor het vertier.
Hij post heel weinig maar heeft toch regelmatig ruzie, dat vind ik wel een enorme prestatie.
Regelmatig ruzie zelfs.:D Oh Brad, heerlijk trolleke. Hoe het je uitkomt. Misschien dat zelfs Benwave niet op je bijstand zit te wachten.
Dit wordt nog een interessant topic zo :D