Nee. Ik vind delay typisch een pedaal dat als ik het heb, ik het ga gebruiken, maar echt missen doe ik het niet!
Printable View
Grappig, ik kan écht niet zonder. Al is dat niet echt gek als je vooral rock 'n roll/rockabilly speelt, dan is een beetje slapback echo een must.
Maar mooi boardje, de pedaalkeuze ziet er weloverwogen uit, en je plank is ook gewoon netjes ingericht ;)
Wat voor gitaren en versterker hangen er aan beide uiteinden van je plank?
Over pedalboards: ik ben de mijne driftig aan het omgooien; veel gaat eraf, sommige pedalen worden verkocht en er komen wat nieuwe aan. Ik heb er net vrijdag een Polytune op gemonteerd en meteen live uitgetest, ik vind die poly functie toch verrassend handig om snel je tuning te checken. Verder ben ik nog op zoek naar een leuke mid-gain drive, op het moment staat de T Rex Mudhoney bovenaan de lijst.
Ik mag weer mee doen!
Pedaltrain mini. Boss Power Stack -> Line 6 M9
http://i58.photobucket.com/albums/g2...n/d0539626.jpg
Niet onaardig :)
Twee vragen:
* Waarom niet klitteband over de gehele breedte van de Pedaltrain?
* Heb je wat meer foto's van dat doosje rechtsboven? Er komen meer snoeren uit dan ik zo even 'begrijp':)
Ook weer een nieuw boardje. Ik gebruik de Koch-switch zo weinig dat ik hem weer van het board wilde hebben. Dit board is ietsjes dieper maar wel een heel stuk smaller en lichter. Linksboven nog wat ruimte om de steeds wisselende pedalen kwijt te kunnen. :D
Van > Naar:
http://i.imgur.com/g8C9p.jpg
Bizar... is die RC-99 nog niet weg?!
... is 'ie duur....? :)
edit: nee, niet reageren! Ik heb een vette chorus en geen geld!
Ik wil hem niet!
boehoehoe...
Nope, en ik denk dat hij ook niet weg gaat... :D
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. Hij is nu met pensioen... :p
@ Luke_Wannabe,
Dat is zowaar een van de vetste kleine/simpele bordjes die ik heb gezien! Juist omdat hij zo 'minimaal' is klopt het wel gewoon of zo! :)
@ Schizo,
Ook jouw nieuwe board vind ik erg vet. Niet overdreven, maar wel erg functioneel!