O ja, smells fishy.....
Printable View
O ja, smells fishy.....
Kon het niet laten even een mailtje gestuurd.., we wachten af..
Onze drummert had ook al gemaild maar die is niet vaak voor de middag zijn bed uit dus ik heb nog niet gehoord wat de reactie was.
Lijkt me een gevalletje, niet alleen gaan. Just in case. Bedrag is idioot laag, alle alarmbellen moeten afgaan. Of hij weet niet wat hij verkoopt, maar als je een marktplaats account kunt aanmaken, dan kun je ook op marktplaats zoeken wat de gemiddelde gibson moet opbrengen.
Zou mij niet verbazen als hij de foto's van het internet heeft "geleend" en dat er thuis een hierop gelijkende Chinees ligt. Kan natuurlijk ook dat hij niet wijs is en die Italiaan de bedrieger maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n ding 10 jaar heeft en hem vervolgens voor zo weinig weg wil hebben.
Ach, er zijn zoveel scenario's mogelijk. Foto's alleen geleend van internet en thuis een andere (nep of echt) liggen, helemaal geen gitaar thuis maar wel een paar sterke "vrienden", slim geworden en gemerkt dat mensen niet meer reageren als je zegt alleen te versturen, dus alleen ophalen en pas bij mailcontact op het laatste moment aangeven dat ophalen helaas toch niet kan, je weet het niet.
Maar je weet het nooit, totdat je er langs bent geweest.
Een vroege PRS met dot inlay klopt dat?
Gaat om deze gitaar, niet heel duur.
http://www.vintageandrareguitars.com...ft-handed-8438
Drummert kreeg mail van MP:
"Beste alco,
We willen u graag informeren over het volgende.
Onlangs heeft u gereageerd op de advertentie: 'Gibson les paul standard 2003 ' van gebruiker 'kenenmelissa'. Marktplaats heeft wegens veiligheidsredenen besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee zijn tevens alle advertenties en/of biedingen van deze gebruiker verwijderd. De berichten van en/of aan deze gebruiker die in de afgelopen 24 uur zijn verzonden, zijn mogelijk niet aangekomen. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker".
En een mailtje van de verkoper dat veel verklaart:
"Hallo,
De mailtjes stromen over dus ik doe niet aan reserveren!
Alleen na een aanbetaling zodat ik weet dat u serieus bent!
Mvg Ken"
Maw hij heeft de gitaar niet en hoopt dat er iemand of meerdere personen zo stom zijn om een aanbetaling te doen voor een gitaar die ze nooit gaan krijgen. Lekker dan.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...zz-goeroe.html
Een Roland JC-55 voor 15 euro?! Ook vooral de tekst doet me denken aan een vertaal-computer:
Roland Jazz Goeroe, model JC55.
Incl. de 3 wegen footschakel.
En uiteraard zit de verkoper in een uithoek van Nederland...