waar is de hot box gebleven?
Printable View
weg waarschijnlijk.
Feable,
Wat vind jij van de BROWNIE en de OCD van Fulltone?
Wilde je geen expressiepedaal aan je Voodoo Vibe?
Welke voeding zit er in je doos?
Kun je ons wat meer vertellen over je pedalen. De Hotbox kende ik niet. En zo zijn er nog een paar pedalen die jij, waarschijnlijk, met veel zorg hebt gekozen, maar die ik nog niet ken.
Ik ben nieuwsgierig naar je opmerkingen. Tevens heb ik geen idee welke versterker je speelt...
@ Nitefly: Dat zou de landau-vibe wel compleet maken ja...
@ Tillens: De Hotbox staat momenteel even in de kast. Een beest van een pedaal, een van de vetste drivepedalen ooit. Maar nu gebruik ik hem om praktische redenen even niet.
@ Muziekschuur: De brownie ( ik neem aan dat je die van cmatmods bedoeld) heb ik nog nooit in real-life gehoord. De OCD heb ik en vind ik te gek. Voor dit board ben ik opzoek naar wat boosters en een goede Fuzz. Ben eigenlijk de laatste tijd wat minder van de heftige drivepedalen vandaar dat de emma weg mag. Erg goed pedaal maar gewoon te veel gain voor mij.
Expressie pedaal voor de Voodoo Vibe zou mooi zijn maar daar had ik geen ruimte en geld meer voor over ;)
Ik voed het hele zootje met een PP2+.
Ik speel voornamelijk op twee versterkers: Soldano HR50+ en een Hiwatt DR103.
Volgorde: Crybaby (TB), BSM Fuzzbender, TS9, Emma RFZ1, Supa Trem, Phase 90, Voodoo Vibe, Maxon AD999, Trex replica, Holy Grail, DT10.
Over welke pedalen zou je meer willen weten?
P.s. Heb nog een klein boardje daar volgt binnekort een update van. ( Daar zit mijn OCD ook op)
http://inlinethumb45.webshots.com/47...600x600Q85.jpg
Wat denken jullie?
Wat denk je zelf? Een plaatje waarvan we moeten opmaken wat het e.e.a is? even gokken: nieuwe mmdlx, boss dd-?, phase 90, een iba flanger, een boss od-3, fulltone dingesdrive en een volume pedaal?
Leuk plaatje, maar ... wat moet je ermee? Er komt geen geluid uit...
Oh een kleine uitleg is inderdaad op zen plaats: ik hou me al een tijdje bezig met pedalen op maat te 'tekenen'. (heb me een aantal posts geleden al geëxcuseerd voor het nerd-gehalte ;) ) Het helpt om bijvoorbeeld te weten hoe groot je plank/board moet zijn.
Er is al een dingetje op internet (pedalboardmaker, geloof ik) waar je je pedalboard mee kan samenstellen maar zelf vind ik dat maar een bagger geval.
Samen met een vriend kan ik binnenkort misschien een demo'tje online plaatsen, ietwat hetzelfde als bovenstaande maar duidelijker en uitgebreider.
Maar voor ik erin vlieg vraag ik me dus af: is er eigelijk wel écht vraag naar?