En toch zou ik er bijna GAS van krijgen.
Printable View
Laat het GAS maar zitten. De mooie goldtop staat te koop bij....Mikes Music voor 16.000 USD. Even zoeken op afbeeldingen kan twijfel bij dit soort "te goed om waar te zijn"-advertenties helpen. De gitaar is echt, alleen heeft onze aanbieder hem echt niet in huis. Reageer je, dan krijg je vast een of ander lulverhaal dat het crisis is, hij in Griekenland studeert en dat de gitaar wel met een zeer betrouwbare koerier zal worden verzonden. Ja ja....
http://www.gbase.com/gear/gibson-les...d-1952-goldtop
Ik zeg niet dat het te vertrouwen is, ik vind het gewoon een gave plank!
Ik zal hem eens een berichtje sturen met het verzoek of ik langs mag komen.
Het is idd een super mooie gitaar. Maar ga vooral je gang, spannend. En als je langs mag komen, neem dan een paar sterke jerommekes mee en laat vooral je portemonnee thuis. Wat ik meestal doe als ik twijfel is een niet voor de hand liggende foto vragen. Bijvoorbeeld de bovenkant van de headstock of eentje met de krant van vandaag en de gitaar erbij.
Ik voorspel dat dat niet gaat gebeuren..., Shit dit is wel echt heel obvious niet in orde... pff...Citaat:
En als je langs mag komen
En de eerste respons is binnen:
Adverteerder reageert onder de naam Matthew Brown, dus let sowieso op voor die naam.Citaat:
Hallo,
Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank
... Zie deze ad...
http://link.marktplaats.nl/681787128
Schandalig natuurlijk... Maar waar kan ik nou aan zien dat dit een replica is?
Als leek zou je dat niet kunnen iig... Maar het staat er toch bij?!
... Het is koopwaar met een valse naam. Dat is verboden... Daarnaast zou ik er als leek idd ingetrapt zijn, vandaar mijn vraag...