Ik ben GEK op de nieuwe Highway tele's. Vooral die in sonic blue (mijn lievelingskleur).
Jammer dat ze bij de strat voor die grote kop gekozen hebben. Vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Printable View
Ik ben GEK op de nieuwe Highway tele's. Vooral die in sonic blue (mijn lievelingskleur).
Jammer dat ze bij de strat voor die grote kop gekozen hebben. Vind ik persoonlijk niet zo mooi.
ik vond de 70´s headstock in het begin helmaal niksCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
nu vind ik het wel wat hebben, i.c.m. sommige kleuren..én ten allen tijden met een maple toets, als je het mij vraagt
toch heb ik die zwarte en die rode (die rode heeft dat op de foto al) het liefst met een kleine headstock.. die licht blauwe (sonic blue toch?) mag van mij wel een lompe kop hebben
Maar de hals was wel kapot, tog? Of meer de halspen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
Yep. Sonic blue that is. Een prachtkleur. Ik heb gisteren een spuitbusje gekocht om een zwarte Squier body mee op te leuken.Citaat:
Citaat:
het is: te allen tijde
ooh ja, hahaCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
bijna vergeten :seriousf:
omdat ik er nooit last van heb gehad
misschien was dat wel de reden waarom hij hem voor zo weinig weg deed.. misschien wilde de vorige eigenaar er wel gelijk aan sleutelen, en verneukte hij hem al na een week.. waardoor hij van hem af wilde en voor 700 euro een Highway wilde kopen
nee, zo zal het wel niet zijn gegaan
het is een 'dealer' die in gitaren dealt, het was volgens hem een occasion, een die gebruikt was als testmodel in een winkel, als ik zijn Belgs goed heb verstaan..
en het is:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
één voor allen en allen voor één
enne hector, ik gas met je mee.
Man wat een mooi ding... Dit vind ik dus persoonlijk één van de mooiste kleuren voor een strat. Sowieso vind ik de begin '60 strats de mooisten:
http://www.invisible-movement.net/wp...28scott_02.jpg
Ja ik had hem al eens gezien op een vage foto. John Met een rooie Strat. Ziet er gaaf uit! Wel effe wenne :p