De adviezen op dit forum worden er niet beter op.
In de muziekwinkel: "mijn gitaar doet 't niet meer, kunt u me helpen?". "Niet zeuren, maar spelen; scheer je weg."
:o :o :o
Printable View
De adviezen op dit forum worden er niet beter op.
In de muziekwinkel: "mijn gitaar doet 't niet meer, kunt u me helpen?". "Niet zeuren, maar spelen; scheer je weg."
:o :o :o
Mijn gitaar doet het niet meer, ik hoor niets!
Zou je je oren niet eens nakijken?
Ja maar mijn andere gitaar hoor ik wel.
Dat maakt niet uit!
Maar hoe lang heb je die gitaar al BassAgent? Het zou toch wel netjes zijn van de winkel als ze zich een beetje coulant gedragen.
Een beetje gitarist zorgt wel voor een reservegitaar op de podium. Voor als er een snaar knapt ofzo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Een beetje gitarist die op het podium staat speelt natuurlijk niet op een Richwood :wink:
Idd, ik heb altijd een backup gitaar mee voor 't geval een snaar knapt, niet omdat ik verwacht dat die er mee ophoudt zonder reden...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olaf reijnders
LOL :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders_Destium
toch nog even een positieve noot.
ik heb onlangs een 3/4 p-bassje gekocht. en daar heb ik nu snaren van een fender bas VI opgezet. (dus de dikste en dunste weggelaten). en gestemd van A# tot C#. en het klinkt echt verassend goed. akkoorden klinken lekker diep en vol. joepie
Het zal wel een maandagochtend exemplaar zijn...
Tjonge wat weer een flauwekul allemaal
Ik moet toegeven. Ik heb nu ook grote GAS naar een Richwood Teaser Vintage. En de 2 avonden die ik kwijt was aan het lezen zijn niet geheel weggegooid. Dit is een van de beste topics om te lezen voor fun. Nu kan ik wel tot diep in de nacht doorwerken aan huiswerk :-(