Vraagje tussendoor, waar halen jullie die Zendrives vandaan? Oftewel, hoe kom ik het beste aan een Zendrive? ;)
Printable View
Vraagje tussendoor, waar halen jullie die Zendrives vandaan? Oftewel, hoe kom ik het beste aan een Zendrive? ;)
ebay is your friend ;) en volgens mij heeft guitar king ze nieuw staan.
ik heb 'm van een van 's neerlands gebruikte-spullen-sites, die door opkomst Marktplaats/eBay in vergetelheid dreigt te raken...... ;)
hij viel net binnen -wat mijn broer noemt;- 'de regel van (naam van Nitefly)'; dus max. Eur x00,- ....
Riot is ook 2ehands, van MP
Ottava Magus v1 is via 'gezocht' op MP
K's90 is GM
FV-50L is MP
TU-12h is MP
Nova Delay is MP
Arion is GM
Lava Cable = Max Guitar
Planet Waves = Musicstore Köln
1spot + MC8 daisy chain = eBay
Pedal Tote = Thomann
Patchbay/panic button = This1smyne
Mijn strategie voor het samenstellen is gewoon een budget bepalen, GAS-aanval voor een bepaald pedaal krijgen, 'Gezocht'-advertenties plaatsen, kopen en voorgenoemd budget aanpassen ;)
tot nu toe denk ik dat dit het board is waarmee ik voor mezelf het kosten/baten-verhaal kan rechtvaardigen...
Ik heb mijn Zendrive gewoon uit de States gehaald bij de maker zelf.
Mijn zexdrive is gewoon aangeboren..
Maar dan past-ie niet meer in de tas of koffer toch?
Eh, nee, want dan is 'ie breder :)
Ik ga het wel doen wellicht, want ik heb een (aftermarket)koffer gekocht waar m'n PT JR in kan, maar hij is groot genoeg voor een PT1 (maar die kan je dan weer nergens vinden..).
Maar, je kan hem ook gewoon loshalen. Zal eens zoeken wat voor ding het nou was.
Dit was hem:
http://www.pedalprops.com/