Die stond er toen ook al! :)
Printable View
Ja, en z'n Kalamazoo, BB en Chinese tekens drives. :soinnocent:
Grappig heb dat ook gezien, wat was oceansize ziek zeg...heb ze drie keer gezien dat weekend, wat een band!
Misschien omdat hij met een half oog naar zn tuner kijkt? ik weet het niet, ik zat ook aan een polutune te denken maar hoor toch wat minder positieve dingen.
Hij was natuurlijk in eerste instantie niet bezig met stemmen, en ik kan me voorstellen dat je als doorgewinterde muzikant nou eenmaal gewend bent om zo te stemmen.
Moet trouwens zeggen dat ik het best een goed optreden vond (Doornroosje), maar het deed me wel weer bedenken dat het zeker niet mijn favoriete band is.
Verder: volgens mij is die polytune prima hoor. Ik heb hem inmiddels een paar keer voor de gein gebruikt, en er is zeker niks mis mee en het polygedoe is mooi meegenomen. Dat hij een fractie minder nauwkeurig is dan de DT-10 zou ik normaal gesproken niet erg vinden, maar ik was die dag bezig met opnames - en als je er dan achter komt dat je eigen stemapparaat een fractie nauwkeuriger is, heb je geen reden meer om andermans stemapparaat te gebruiken.
Ik stem normaal gesproken ook per snaar op m'n polytune (is toch even preciezer), alleen tussen nummers door bij een optreden sla ik ze vaak allemaal even aan als check. Daarvoor is het wel erg makkelijk, toch als een soort zekerheidje.
Met zoveel pedalen heb je toch niet echt een 5 way looper nodig lijkt me.
Ik wil zeker geen pedalboard tap dancing! daarom met de looper dus...
Het klinkt beter en helderder ook met de looper dan met alleen die pedaltjes, Ibanez CS9 is geen true bypass trouwens.
7 pedaaltjes in de looper, 1 knop masterbypass en 1 knop voor de tuner! De looper heeft ook 2 stereo out dan kan ik 2 versterkers gebruiken.
Ik zie geen geïsoleerde jacks, dus die 2 versterkers zou ik niet aandurven.
Als alles helderder klinkt dankzij de looper zou ik er een goede buffer tussen zetten en de CS9 in een enkele looper zetten of true bypass (laten) maken.
Maar als jij blij bent met je looper: :ok: