kijk daar doe ik het voor ;)
Printable View
kijk daar doe ik het voor ;)
'Kijk lief, daar in het hoekje past dan toch nog prima je fiets?' .....
Als ik weer 's foto's van Fred voorbij zie komen ga ik weer even huilen in een hoekje... Wat een vette collectie heb je toch.
Hou op schei uit :D
Ik ben gek op gitaren (misschien ietsie te veel) maar heb een spuughekel aan koffers, ik accepteer ze ook alleen als ik overseas koop of als de gitaar een customshop is en echt bij de gitaar hoort anders laat ik hem gewoon achter als ik een gitaar koop.
in mijn volgende huis zorg ik dat er weer genoeg ruimte is voor de koffers maar nu nemen ze alleen loze ruimte in die ik beter kan gebruiken
Huur je een opslagbox
Ik ben gek op koffers (misschien ietsie te veel) maar heb een spuughekel aan gitaren, ik accepteer ze ook alleen als ik overseas koop of als de gitaar een customshop is en echt bij de koffer hoort anders laat ik hem gewoon achter als ik een koffer koop.
in mijn volgende huis zorg ik dat er weer genoeg ruimte is voor de gitaren maar nu nemen ze alleen loze ruimte in die ik beter kan gebruiken.
Sorry, ik vond het verhaal zo gewoon beter bij het plaatje passen :D
nou er zitten mooie koffers tussen daar niet van ;)
Ik zie nog wel wat vierkante meter winst daar te behalen. Ik heb in de logeerkamer een vlondertje geknutseld van een meter hoog. 20 cases eronder, 20 erboven. En als je strakker bouwt maak je er 3 etages van.
Wel alles labelen op de zijkant he anders zoek je je een ongeluk.
Ik gebruik zelden cases maar ik heb er eentje voor universeel Fender gebruik, zit onder de stickers.
min of meer noodgedwongen slapen al mijn gitaren in hun koffers... gewoon niet een goede plek om ze uit te stallen en met twee grote honden is het gauw stoffig hier. Overigens gitaren in hun koffers, dat is iets dat ik heel lang geleden al van mijn Flamenco-spelende oom heb meegekregen.. die had ook bijna al z'n gitaren in koffers... niet uitgestald.