@Erg mooi bord H.huisjes. Volgens mij heb je er veel tijd en aandacht aan besteed.
Printable View
@Erg mooi bord H.huisjes. Volgens mij heb je er veel tijd en aandacht aan besteed.
Thanks! de effecten van de MM4 klinken op zich wel aardig, ik gebruik van de MM4 eigenlijk alleen de Tremolo effecten. Deze vind ik erg goed. Ik heb van de Opto tremolo en de Bias tremolo elk een langzame en een snelle geprogrammerd. En daar dus alle presets mee vol.
De rest van de effecten gebruik ik haast nooit. Af en toe een nirvana achtige diepe chorus en de leslie effecten zijn ook wel prima. De phasers en flangers gebruik ik nooit.
Hij gaat er denk ik nog wel een keer af voor een ander tremolo pedaal en een extra delay of reverb pedaal. Ik zit zwaar te denken aan zo'n strymon blue sky... maar erg duur helaas.
Het is met een MM4 in ieder geval wel fijn dat je alles bij je hebt. Als de muziek vereist dat je een bepaald effect nodig hebt, heb je altijd een zeer acceptabele variant beschikbaar.
Thx.
Je bedoelt dat ik veel tijd en aandacht aan het uitzoeken v.d pedalen heb besteed? Dat klopt wel; veel inlezen, vooral hier op het forum, en dan op MP en Ebay rondneuzen etc.
Het board op zich stelt niks voor; multiplex plankje met 2 vuren/grenen latjes, houtlijm/schroeven/spijkers, klittenband en wat matzwarte primer.
Ik was er in een middagje mee klaar.
@Robert: Dat ker(st)mis-gehalte klopt idd, maar het andere uiterste is dit:
http://lh5.ggpht.com/_tg2m_JiG_wQ/TO...40/Afb0015.jpg
:)
Ziet er strak uit hoor! :ok:
Wat is dat voor pedaal, naast je hook switch?
Goudie FX 808+
Inderdaad. :)
Ik heb ook een Maxon OD808, maar vond de HOOK daar niet echt lekker op reageren.
De Goudie FX geeft 'm net ff die extra schop, is bovendien veelzijdiger, meer gain, maar ook een "clean" boost.
Hij klinkt wat "harder" en "killer" dan de Maxon.
Ik heb het pedalboard van Huisjes gisteren IRL gezien en een paar dingen gehoord. Die Goudie klinkt idd ook wel echt te gek! Zeker i.c.m. de HOOK. :ok:
IK HEB OPEENS GAS VOOR EEN HOOK (puur en alleen om de footswitch:soinnocent:)
Sinds mijn vorige foto toch weer twee grote veranderingen. Hij ziet er nu als volgt uit:
http://img529.imageshack.us/img529/2601/fotozk.jpg
Vanuit mijn Fender Strat (HSS) in de Oxfuzz germanium > Polytune > RMC-4 Picture Wah > Mini DejaVibe > BD-2 > TS-808 > DL-4 en dan naar een Fender Blues Junior Texas Red.
Zoals je niet kunt zien kan er links van de Vibe nog één stompboxje. Octavia? We'll see!