laat even weten wanneer, kom ik ook even kijken!
Printable View
http://img367.imageshack.us/img367/9...talgeargd4.jpg
Okee, niet het meest dure Half-stackje. Maar voor mij voldoende om de eerste tijd weer van 't gas te zijn. Natuurlijk zijn er betere, zoals er ook slechtere zijn. Een vergeleken met wat ik had, betekend dit toch weer een vooruitgang.
Hier draai ik nu kerkdiensten mee.
Fender FM 100H
Fender FM412
Groetjes,
Jeroen
Is intussen weeral veel gebeurd.
SLO100 verkocht, en vorige Orange ook al ff geleden. Ik heb terug voor een prikje een andere Orange box gekocht want ze klinken te gek.
Mijn Gibson RD Artist is intussen ook de deur uit, en er is in de UK een Marshall JVM besteld, fantastische bakken.
En natuurlijk een berg geld extra op mijn rekening :)
MS
Een JVM in plaats van een Soldano?!
Volgens "kenners" is dat een behoorlijke stap terug.
Begrijp me niet verkeerd; ik heb ook een JVM en ben er erg content mee maar of hij aan een Soldano kan tippen betwijfel ik.
Maar die Bogner blijft (voorlopig) wel?
Ik heb een Soldano SLO gehad gedurende een half jaar dus ik kan 't wel weten zeker :)
Ik gebruikte hem gewoonweg niet en was veel te duur op zomaar als backup weg te staan...
Die JVM heb ik een hele namiddag rustig kunnen testen bij een ampreparateur. Die versterker vind ik gewoonweg fantastisch klinken, en al helemaal voor zijn 925 Euro afgezet aan de deur vanuit de UK. Hij klinkt anders als een Soldano SLO, maar ik kan gerust zeggen dat hij kwalitatief van geluid akelig dicht in de buurt komt. Ik vind het de beste Marshall die ik ooit gehoord heb, inclusief de oude bakken,waarvan ik er een hele resem gehad heb. Daar zitten nu eens alle goeie Marshalls in, en nog vette high gain ook. Heerlijk.
Die Bogner Uberschall doe ik nooit van zijn leven weg, da's nu eens 110% mijn versterker...
MS
Welke cab(s) ga je bij je JVM gebruiken MS?
Euh, Orange V30 en Koch V30 4x12's (zolang hij er nog is), liever Orange want die Koch is smaller dan de head en dat is geen zicht...
MS
Toen ik m'n JVM testte in de winkel was dat met een Koch-cab.
Dat klonk erg goed; een beetje gladjes maar wel mooi.
Volgens de verkoper zaten er " Jensen-achtige" speakers in maar welke dat precies waren wist ie niet (en ik dus ook niet).
Wel jammer idd dat die kast te smal is voor de JVM.
Dat staat wel erg lullig maar hey, als het goed klinkt, so what!
Heb ook al een Koch cab met die Jensens gehad. Gelijk wat je erover zegt, glad, koud, steriel.
V30 versie is pakken beter.
MS