Je zegt 't nu zelf. Waar baseer jij je stellige meningen op als je niets weet :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
Printable View
Je zegt 't nu zelf. Waar baseer jij je stellige meningen op als je niets weet :???:Citaat:
Geen van allen is zichtbaar stuk, de elementen zijn gewoon klote, ik spaar door en koop iets duurders en iets van meer kwaliteit. Die dingen zijn er niet op gemaakt om hoogstaande kwaliteit te leveren, en dat doen ze dus ook niet.Citaat:
Op de meningen van anders, zoals 99% van de mensen op dit forum :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Op de meningen van anderen of AD?Citaat:
ooow is dat alles? Dat doet elke gitaar als je dr wat lomper dan gemiddeld mee omgaat (mn Ibanez RGT42 heeft nieuwe potmeters+solderingen gekregen)...ik zie het probleem niet, BassAgent.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
Je hoort 't Bassagent. Je moet niet zo lomp met je gitaar doen. Zelfs RW's kunnen daar niet tegen, hoe goed ze ook zijn :D
Ik doe er niet lomp mee, hij doet t gewoon niet meer... maar ja, Live Music geeft geen geld terug en ik kan ook niet meer ruilen. Das balen dus. FF langsbrengen dus, kunnen zijn fijn kijken wat ermee aan de hand is.
precies, niet zeuren, gewoon spelen :D
gaat er een draadje los: solderen!
ja. wat hij zegt.Citaat:
Idd niet zeuren maar spelen. Ook handig voor 't geval je op 't podium staat met een gitaar die 't niet meer doet.Citaat:
Niet zeuren, gewoon spelen.... :-?