totdat die kapot gaat, muziekwinkel in NL gaat je niet matsen met de reparatiekosten
Printable View
In Engeland kopen ok, maar niet eerst hele dagen in de lokale muziekhandel zitten testen en nieuwe gitaren van zweetvlekken voorzien.
Daar worden zij niet rijk van hoor, kan ik je vertellen, maar die E 400,00 verschil zit hem in een winkelpand, verkopers, aanhouden voorraard, dit alles om een goede service te verlenen.
In Engeland zijn er in een aftandse loods enkele fatsige engelsen dozen op karretjes aan het smijten (interesseerd ze geen reet, zijn hum spullen niet) en deze op de post aan het doen.
Daar zit het verschil in, de service, de mogelijkheid een instrument uit te proberen etc.
Ik vind het hypocriet om in Nederland een instrument uit te proberen en gebruik te maken van de service, maar elders in een ander land (hoe help je de economie in eigen land om zeep) het instrument/versterker te bestellen.
Als je wil profitreren van het verschil, bestel hem ongezien, dan ben je een kerel
En zo is dat. En dan heb je ook nog van die jankers , die een gitaar online kopen en dan voor een reparartie naar de lokale gaan en dan gepikeerd zijn dat ze daar dan zoveel voor moeten betalen. Getverdegetver!!!!!!!
precies, laatst was ik aan het wachten bij een grote muziekzaak (waren wat spullen voor een kennis van mij aan het pakken) en kwam zo'n ventje binnen met een Epiphone, had 's-avonds een optreden en 1 element weigerde, of dat effe gelijk gerepareerd kon worden, had Epi in UK gekocht.
Hem werd medegedeeld dat dit kon, maar wel contante betaling, was meneertje het niet mee-eens garantie bla bla bla, er werd hem duidelijk gemaakt dat zij geen Gibson en Epiphone agentuurschap hadden en gitaar niet bij hen was gekocht, zij konden dus niets met garantie, knarsetandend gaf die opdracht tot reparatie.
Ik dacht bij mijzelf zo alles aanhorend, WAT EEN KWAL wel kopen in UK en hier gaan lopen zeiken!!!!
precies, als we allemaal in het buitenland gaan lopen bestellen, houden we geen muziekzaken meer over, nu kan ik zelf gelukkig een heleboel repareren, maar wil wel graag mijn onderdelen, snaren etc. bij een muziekzaak halen.
En wil ik een nieuwe Gibby oid kopen, wil ik ze in alle rust kunnen uitproberen en info willen krijgen en indien hij kapot gaat niet moeten opsturen en twee weken of zo moeten wachten
ja stel je voor zeg, een gibby kopen die stuk gaat onder de reis, en je kan geen contact meer leggen met de winkel