Dat zou bij een deel kunnen, maar een gerenommeerde en gerespecteerde bouwer als André van der End doet dit ook, volgens mij.
Printable View
Dat zou bij een deel kunnen, maar een gerenommeerde en gerespecteerde bouwer als André van der End doet dit ook, volgens mij.
bekend en vervelend probleem :-)
Fred, heb jij een gibson us1? Mooie gitaren. 1x op eentje gespeeld, fijne gitaar was dat.
En mooier dan de MIII vooral :)
Ik zie ze eigenlijk zelden tweedehands.
Joh? Het is lang geleden, maar ik herinner me niet dat ie zo slecht klonk. Maar misschien is mijn referentie anders :D
ik moet wel toegeven dat pas op de dag dat ik hem inruilde er achterkwam dat er een push push knop zat waar je de pickups kon splitsen ;) maar dan nog het was allemaal erg "net niet" qua geluid, de stacked single coils waren low out put en klonken noch vet noch enkelspoel :( en de brug pickup was ok maar niet erg bijzonder. verder speelde hij overigens prima.
Heb je nooit geprobeerd er andere elementen in te zetten, of was het de gitaar zelf die ook niet lekker klonk?
Ik herinner me een us1 die eigenlijk niet onder deed voor een usa Jackson soloist, maar goed, het is lang geleden.