Waarom is de kist in de lengte niet diep genoeg, dat is toch precies hetzelfde?
Verder, die voedingszooi kan echt veel kleiner, en er bestaan ook wel lange kabels;)
Printable View
Waarom is de kist in de lengte niet diep genoeg, dat is toch precies hetzelfde?
Verder, die voedingszooi kan echt veel kleiner, en er bestaan ook wel lange kabels;)
Nja, een powerbrick, een 1spot en dus een stekkerdoos. Krijg het niet heel veel kleiner. En heb m'n kist er ook groot genoeg voor. En de lengte van het volumepedaal is langer dan de diepte van de kist..
Ik zat juist te denken, als je de chorus en tuner nou eens 180 graden draait, dan zit er weer logica in. Van welke kant je aan komt banjeren bepaalt dan je effect!
NAD + NGD!
http://i6.photobucket.com/albums/y24...me/MiniRig.jpg
Fender '83 Silverface Champ + Alleycat Relics Custom Shop '51 Nocaster w/ Lindy Fralin pups
Ben bezig met een kleine handelbare rig, een Pedaltrain Mini (nieuwe versie, zonder dat hoge schot aan de achterkant):
- Tuner (nog even kijken of het een buffered tuner wordt of een true bypass)
- Vintage MXR Dyna Comp
- Analogman TS-808 RI (Silver mod)
- OD (high headroom / voltage OD - nog even kijken welke, anders gewoon nog een DLS op 18V)
- DMM (mod: true bypass)
- Loop-master Mini True Bypass Looper w/ 1 loop (waarschijnlijk gaat deze op de DMM):
Roland RE-501 Chorus Echo / Binson EchoRec B2 / whatever, ligt eraan als ik iets uit m'n muziekkamer wil aansluiten, voor de fun
... naar -> Fender '83 Silverface Champ
Power supply:
- Burkey Flatliner SIX
Er staat nu nog een EP-Booster, maar ik weet nog niet of ik die echt kan gebruiken bij deze rig omdat ik toch niet vaak luid ga spelen, dus als ik nog verder ga boosten ... ;)
Nice mooi setje zo!
ziet er idd mooi uit, hoe doet die amp het?
Thanks, guys!
De Champ is echt een leuk ding. Simpel met 3 controls, Vol, Treble en Bass en blijft op 10 nog clean met m'n singlecoils. Op 10 krijg je ook natuurlijke compressie en klinkt 'ie ècht sweet met een ton aan natuurlijke sustain.
Ik zocht een kleine buizenbak die ook zachtjes nog goed zou klinken en deze is daar perfect voor. Natuurlijk klinkt hij op 10 het allermooist, maar op 5 of 7 klinkt hij ook uitstekend!
Drie knoppen is al overkill, treble en bass zet je gewoon vast op 9. :D