Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
PW's? Wat zijn dat dan?
Printable View
Citaat:
PW's? Wat zijn dat dan?
planet waves
Heb zelf geen goede ervaring met de planet wave kabels, maar, natuurlijk iedereen heeft zijn eigen smaak. (gelukkig).
Mij lijken de Lava's erg fijn, en ook de recensies zijn meer dan goed. Dus ik ben ook meer dan benieuwd!!! Kan ook echt neit wachten.
Sinds gisteren is mn pedalboard uitgebreid met een Digitech Screamin' Blues. Kon 'm voor niet teveel geld van iemand overnemen...
Heb hier niet áltijd even goede reacties gelezen over Digitech kreeg ik het idee, maar het geluid vind ik prima en gewoon een prima stevige behuizing. Zie het probleem niet, dus ben weer tevreden...
Heb je de "pedalboard kabels" van Planet Waves gehad dan, waar je geen goede ervaringen mee hebt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Die Lava's lijken me trouwen ook top hoor, lekker compact! Maar je zou het als het ware net zo goed kunnen solderen, ben je niet veel langer mee bezig...
Jeujjj Gisteren een Boss DM3 gekocht!! Nu nog wachten op de post.... grrr :satisfie:
na het gister zien van the mars volta weet ik wat ik moet hebben: looperrrrrr
Ook gaaf! wil ik er ook nog wel bij hebben! :satisfie:
Ja, ik ook... :)
Na Tunstall's Black Horse And The Cherry Tree onder andere... :satisfie:
De drummer van me nieuwe band is helemaal fan van dat nummer!
Me2, alleen eerst nog eerst wat andere dingen kopen! :satisfie:
Enige nummer wat ik mooi vind van haar. Maar dan ook echt heel mooi! Die passie en charme die ze er in gooit... Zo'n vrouw wil ik later! :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
haar versie van het jackson 5 nummer is wel kick!
mooie meid indd
Jackson 5 nummer? heb je een linkje?
KT Tunstall's "I want you back", ff youptupen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
mooie hese stem heeft ze daar btw :satisfie:
Citaat:
Nee, die gewone kabels, die vond ik echt niets!
Maar het gaat mij ook niet okm de tijd datr ik ermee bezig ben, maar om hoe compact/flexible enz ze zijn.
Zo is het maar net! :)Citaat:
Wel een foto'tje plaatsen als je alles opnieuw bekabeld hebt he! ;)
Cker mooi nummer! lekker die hese stem! IK WIL EEN LOOPEr! :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Dat doe ik zeker! :)Citaat:
OOh Schitterend !!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aimé
Ik wou ook voor die Fender gaan ! :hippie:
Prachtige gitaar al zeg ik het zelf is de sound inorde?
Wel, toen ik hem net had gekocht stonden er .9d'addario snaren op, en ik speel nu met .10 ernie balls. Moest dus nog een beetje afstellen, ook de hoogte van de zadeltjes en zo, maar ja geen probleem natuurlijk :) heb hem veleden zomer eens in de guitarshop in Gent binnengedaan voor onderhoud en sindsdien klinkt en speelt ie zooooooo zalig :)
En aarghh ik ben aan het overwegen om weer een fuzzfactory aan te schaffen...waarom heb ik die vroeger toch verkocht :(
http://www.freewebs.com/plakband/IMAG0111.jpg
zo krap als een maagdelijk kontje!!!
tis me gelukt om m'n wah erbij te zetten... ben helemaal blij
"nieuwe" wireless setje ligt erin, moet nog even patchkabeltje maken van de reciever naar de wah en dan gaan! (foto van het wireless recievertje: zie nocki's rack)
de verbzilla zit al in een twijfel zone, ik gebruik hem maar voor 1 stand: octo, wel leuk maar niet het waard op dit board... zucht
nu nog kabels netter maken, wachten op 2 potentiele vervangers van de ds-1, yah
Gefeliciteerd! het is gelukt!
tjah
probleem is.... gister the mars volta gezien, dus ik wil nu een looper :S
enige waar ik op kan komen is een rc-2, ruimte technisch gezien, dan zouk de verbzilla moeten dumpen!
board wat beter getie-wrapt, maar wil eigenlijk nog op vervanging wachten (zal wel weer wat plaatjes posten, onduidelijk, maar wel leuk misschien..);
bekabeld board:
(Kentana/SHO buffer/boost)-> 535q modded -> Musicom efx switcher -> T-Rex Replica (dus eigenlijk 'maar 4 pedalen')
Musicom loops:
loop 1: EBS BassIQ (VET ! kleine Filters voor John Mayer spul/Rhonda Smith/funky sh*t)
+ RC Booster (laatste wordt vervangen door custom modded Phase90)
loop2: MI Audio Tube Zone
loop3: TC Chorus/Flanger
loop4: leeg, butten voor tap tempo
loop5: tremolo Replifex aan/uit
loop6: ' special fx ' aan/uit (chorus/whammy/pitch)
loop7: amp channel 1 switch
loop8: amp channel 2 switch
Ernie Ball VP Jr. als expressiepedaal (volume/delay/whammy)
Ernie Ball Volume Pedal als opvulling van board..
en dan is -dit board- ECHT ECHT... af.... voor dit jaar... (na vervanging RC voor Phase90)
RC-2 is wel kicken inderdaad, maar gaat al richting ' duur speelgoed'...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
de 2 vervangers voor je DS-1 zijn dat Technophobia's Warme Cake en Oosiedie ?
ik heb 'm gemaild, maar ik krijg nog niks terug.. ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
dat klopt allemaal als een bus..
qua gebruik zou de akai headrush weer ideaal zijn, maar die past niet :D
Zoals beloofd een foto van mijn pedaaltjes met de X2 Digital Wireless er op.
De CS-2 heeft het veld moeten ruimen voor een GE-7. Onze bassist was blij met die beslissing en heeft nu een leuk compressie pedaaltje. ;)
Mogelijke uitbreidingen: chorus, phaser/flanger, Technophobia Ratz, o.i.d.
http://img.sait.nl/gitaarnet/pedalboard_3.jpg
(ik zie net dat ik in het midden vooraan nog een 'pilaartje' mis... zo even er op zetten)
Ziet er wel heel strak uit! :)
Mijn XDS95 komt ook binnenkort binnen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ik ben ook opzoek naar een veelzijdige/goede maar niet al te dure delay met tap tempo functie. Is de headrush een aanrader?
Zijn er btw ook meerdere presets in te zetten?
Ik heb er wat mee zitten klooien bij een vriend. Fijn dingetje, prima sound ook. Zeker voor de prijs (als je even op het forum zoekt kun je een link naar een Duitse site vinden waar het apparaat voor iets meer dan 100 euro verkocht wordt) is het een super delay met tap-tempo. Geen presets trouwens.Citaat:
De rest van de (analoog klinkende) delays met tap zijn veel en veel duurder. Carl Martin, T-rex, TC Electronic, Diamond...
Die headrush is idd een prima pedaal. Mijn broer heeft hem, en ik moet zeggen..als het niet zo'n groot ding was, had ik mijn DD6 er misschien wel voor eentje ingeruild! Ook de loopfunctie is er leuk. Je kunt meer met die 11seconden doen dan je denkt. Hij heeft hem inderdaad ook voor een euro of 100gekocht dacht ik.
Dat kreng heeft trouwens wel best veel knopjes:chicken:
Citaat:
Geweldig, die komt dus ook op lijst, ben bijna jarig, dus dat word weer pedalen scoren!
Bedankt voor de info!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
Ook bedankt voor de info! Super :)
Heb het even voor je opgezocht, dit is de goedkoopste volgens mij: http://www.audio-electric-shop.de/sh...oducts_id=7797
Echo Park !Citaat:
of evt een Digidelay (geen presets..)
Mooi, degelijk en strak. Nette oplossing, hoor!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Je collectie pedalen lijkt iig erg op die van mij:
http://i109.photobucket.com/albums/n...t/IMG_1311.jpg
Net zoals de vloer ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik zie anders toch duidelijk een V-groef in die van Kim Wilson... ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Je hebt toch ook niet meer nodig dan dat? Misschien nog een chorusje, maar daar houdt het dan ook mee op...Citaat:
Je collectie pedalen lijkt iig erg op die van mij:
2e overdrive/distortion misschien...
phaser...
flanger...
of gewoon iets met lampjes...
A/B switch zodat ik er geen kabel uit hoef te trekken als ik niet wireless speel...
Kortom, het is nu al vrij compleet! ;)
Nee, het is idd wel aardig compleet. Al zou ik nog wel een paar pedalen kunnen bedenken. Een TS-achtige erbij, een distortion, iets waar ik mijn sustain een beetje mee kan opbeuren (compressortje of zo)... En misschien gaat die DD-6 er nog wel weer vanaf. Ik ben er nog niet van overtuigd dat het echt wat toevoegt. Eerst maar eens een keer ermee optreden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
mijn laatste reincarnatie;
http://img183.imageshack.us/img183/8...1022vh5.th.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/6...1021zk8.th.jpg