Ja okey, ik ben het voor het grootste deel wel met je eens. Ook het hakkelige van Kirk kan ik in komen, maar dat 'niet strakke' zoals we het nu noemen, vind ik ook wel bij metallica horenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Printable View
Ja okey, ik ben het voor het grootste deel wel met je eens. Ook het hakkelige van Kirk kan ik in komen, maar dat 'niet strakke' zoals we het nu noemen, vind ik ook wel bij metallica horenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Album is helemaal te verkrijgen voor het spel Guitar Hero. De mensen van Guitarhero hebben dat blijkbaar zelf gemixed of gemasterd (ik weet daar niet veel van) en dat klinkt gewoon beter, jammer genoeg. Staan wel voorbeelden op youtube reeds.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
Klopt, zei hebben namelijk de afzonderlijke tracks (opnames) nodig om het spel te voorzien van de juiste afzonderlijke gitaar- en bas partijen. Belachelijk eigelijk dat deze beter klinkt dan het album zelf, qua (niet)mastering dan, ze moeten zich schamen :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Men zit al vol spanning te wachten tot iemand alle tracks geripped heeft van GHIII en online pleurt :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
Mij boeit het niet zo, ik vind DM een goede cd en da's het voornaamste :rockon:
Nog een raar feitje, ik weet niet of andere dit ook op is gevallen:
Ik heb de cd gekopieerd, en als ik die gebrande cd afspeel dan gaat de nummer weergave op mijn autoradio helemaal over z'n toeren. Klopt niks meer van, en moet 2x op forward drukken voordat de speler een volgend nummer pakt. 1x forward gaat terug naar het begin van het nummer (zoals normaal gesproken bij 1x back drukken)...
Kan ik helemaal inkomen! Ik hoop zelfs dat er een unmastered versie online gezet gaat worden! Die kans is klein want intern vanuit het Metallica-kamp zou deze dan gelekt moeten worden. Remasteren gaat er vrees ik niet van komen al heb ik er wel voor gestaan om mijn CD terug te brengen naar de winkel! Ik ben echt niet happy met de kwaliteit en zal hierdoor de CD ook niet vaak afspelen vrees ik. Echt zonde, het zijn namelijk wel toffe nummers!Citaat:
Jezus, da's pas de omgekeerde wereld! Wist ik helemaal niet... Het is wel raar dat de tracks die nog niet gemastered zijn beter klinken, maar dat degene die de mastering heeft uitgevoerd zegt dat hij er niets mee te maken heeft. Lijkt me een typisch geval van ontlopen van schuld na slechte kritieken. Ik ga nu even voor het eerst luisteren naar de CD! Heb enkel nog maar Cyanide en de eerste single gehoord. Ik ben best benieuwd:pCitaat:
Ik ben aardig te spreken over het nieuwe album, al moet ik zeggen dat ik meer fan ben van hun werk uit de tijd van Master of Puppets, Justice for All, en die shit. Luistert wel aardig bij War of the Worlds op mute stand.
Mijn gitaarleraar vind het nieuwe album 'te Metallica'. Ik vind m beter dan Load/Reload, maar op een andere net zo goed als Saint Anger. Bepaalde signature rifs uit 'The day that never comes' zijn goed mee te spelen.
Mijn review? Dit album herken je direct als Metallica. Maar als je er fris inkomt en de naam Metallica even vergeet dan klinkt ie vrij aardig maar bepaald niet vernieuwend. Als dit een nieuwe band was geweest dan zou die metersdiep uitgebaande paden betreden. Het is cliché maar op een toffe manier. Alsvanouds staat hier een balad op (Unforgiven 3), een instrumental track, wat politiek geaard werk en een paar apocalyptische nummers. Metallica doet waar ze al een paar decennia goed in zijn, en dat is lekker rocken.
Ah, dus jij was die persoon met een apple notebook die tijdens Calculus op gitaarnet aan het surfen was :P.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Ik zat een paar stoelen achter/naast je, en was aan even aan het meekijken, je ziet niet iedere dag iemand op gitaarnet.
Welke studie doe je? :P