Holy crap Nocki!!! die foto's elke keer, meer rommel en stof dan gear!! :nervous:
De stap naar Tokkie is vrij klein...!
Printable View
Holy crap Nocki!!! die foto's elke keer, meer rommel en stof dan gear!! :nervous:
De stap naar Tokkie is vrij klein...!
Geweldig! fantastisch idee ook!... ikke gelijk naar de studio gerend om te zien of mijn gt8 in een deksel past....maar helaas,exact zo breed als de profielen op de casedeksel:confused:
Hihi... Wat je op de vloer ziet is toevallig geen stof maar slijtage van de burostoelen op de plavuizen... :) Maar idd... In die hoek van het huis waar ik van alles doe aan mn gitaar zooi/hobbyhoek is het idd een grote bende :)
Helaas. Ik moest m ook express op maat maken ervoor!
tja...dat zou bij mij ook wel kunnen denk ik maar dan moet ik een randje van de gt8 afslijpen,wat ik overigens wel netjes zou kunnen en zonder problemen. alleen is ie dan niet meer "stock" en verliest hij zijn waarde. aangezien hij binnenkort op de markt komt lijkt me dat niet handig...
Ik koop m alleen als een van onze forum helden de mod gedaan heeft en niet een van de forum wannabees :)
Hierbij the finished product:
http://img205.imageshack.us/img205/8...trollerxp9.jpg
Tolex zit met dubbelzijdig plakband vast. Zit ook goed vast maar wat je ziet is wat tape aan de onderkant wat los laat... zit er om de ondekant zwart te hebben zonde te gaan tolexen of spuiten...
moet even andere tape daarvoor hebben...
De deksle als behuizing maakt het pedaal te hoog. Dit is kleiner schuift niet op het podium en lager...