uiteraard zit er dan gewoon iets los. Er zitten hoeveel elementen in die gitaar? 1 ervan zou het gewoon moeten doen.
Dus of je schakelaar, of je volumeknop of de output is stuk.
Niet overhaast conclusies trekken.
Printable View
uiteraard zit er dan gewoon iets los. Er zitten hoeveel elementen in die gitaar? 1 ervan zou het gewoon moeten doen.
Dus of je schakelaar, of je volumeknop of de output is stuk.
Niet overhaast conclusies trekken.
Maar dat zijn allemaal kleine dingen, er is natuurlijk geen enkele reden om aan te nemen dat andere zaken er niet ook snel mee ophouden. Het is nog steeds een kwaliteitsproduct ondanks dit betreurenswaardige incident.
The curtains are falling...
Wat een BS :D
Dus als er bij jouw auto een koplamp stukgaat breng je hem gelijk terug?
"Wat er is geen reden om aan te nemen dat er niet nog iets stuk gaat"?
hahaha.....weer een mislukte poging om RW de grond in te boren Anders...jammer.
BassAgent, probeer eens herrie te maken op die gitaar en beweeg dan de schakelaar naar alle standen, een paar keer en luister of je dat hoort.
Die schakelaars zijn idd niet van de beste kwaliteit.
Dat ding houdt er niet zomaar mee op. Er zitten geen componenten in een gitaar die er spontaan mee op kunnen houden, dus moet er ergens een draadje losliggen of een draadbreuk zijn. In dat laatste geval: suc6 met zoeken. :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
:o Ya think so? :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
:wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
Da's niet de bedoeling van een RW. Het zijn wegwerpgitaren. Doet ie het niet koop je gewoon een nieuwe. Dat is fijne van die, euhmmm..."gitaren?" 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Dat die gitaren spontaan uit elkaar vallen is geen argument begrijp ik :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
nee
Ik vind het getuigen van karakter dat je tegen beter weten in stug blijft volhouden, klasse :) Misschien heeft de importeur van Richwood wel een baan voor je, mensen als jij hebben ze hard nodig!
ik weet niet beter, want mijn RW LP bevalt me prima :) geen problemen mee.
Ooit buckethead op een lespaul zien spelen??? :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walternativo