Pedaltrain is het geld zeker waard. Ik heb sinds een maand de pt pro hc! Ik heb mijn leven gevonden :)
Printable View
Pedaltrain is het geld zeker waard. Ik heb sinds een maand de pt pro hc! Ik heb mijn leven gevonden :)
Eens, maar met mijn maat voeten kan ik ze toch niet zo krap naast elkaar hebben staan.
Ik zou willen dat alle fabrikanten van die patchkabels met extreem dunne jacks zouden leveren, scheelt ook veel ruimte, boven en zijkant :ok:
Ik heb sinds enige tijd mijn (toch al vrij nieuwe) Behringer Vintage Delay weer op m'n plank en dat klinkt helemaal niet verkeerd.
En sinds zondag heb ik een tweede stemapparaat op m'n plank. Bij één van de nieuwe nummers van mijn band gebruik ik de Moogerfooger Freqbox om een noot toe te voegen zonder hard sync. Dus een stemapparaat op de osc. out, want m'n bandleden vonden het geen goed idee om straks publiek te vermaken met het op gehoor stemmen van de Moog :)
Jeej Eindelijk af.
Tis erg houwtje touwtje maar dat maakt mij niet uit.
Tis een plexiglas plaat met daaronder 3 aluminium balken.
BBE supa charger to power that shit.
Hardwire HT-2 Tuner
Hardwire SC-2 Valve distortion
Hardwire CM-2 Tube overdrive is in bestelling!
MI-Audio Crunchbox
En Boss NS 2
Tis te bedoeling dat er ook ledlampjes aan de zijkant int plexiglas komen.
Zo krijg ik blauw boardje ofzo xD
Owja, dat oranje touw is om em uit mijn koffer te tillen.
Deze moet alst goed is 2 jaar meegaan, daarna gaan we weer is verder kijken.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...07996553_n.jpg
Klopt, maar....
Dit is dan wel een must idd, omdat de pluggen elkaar anders behoorlijk in de weg zitten. Lava Cable, in mijn geval, is dan wel ideaal.
De pedalen staan echter wel erg dicht bij elkaar, en daar moet ik nog steeds aan wennen. Het komt regelmatig voor dat als ik het ene pedaal uitzet, een andere per ongeluk aangaat, of andersom.
Het begint wel steeds meer te wennen......