Haha, hoi souva ;) mooi board heb je daar!
Printable View
Haha, hoi souva ;) mooi board heb je daar!
ik vind hem te mooi om hem niet te posten: mijn giga thuis set up :)
http://img340.imageshack.us/img340/1196/bigboard05.jpg
signal chain: guitar en theremin gaan in een A/B box -> Korg tuner -> Vox V847 wah -> CBS Arbiter Fuzz King -> Voodoo Lab Micro Vibe -> Carl Martin Hot Drive 'N Boost -> Mi Audio Crunch Bow -> Danelectro Cool Cat chorus -> stereo out naar de Fender Blues Junior, normal out naar een volumepedaal -> Electro Harmonix Deluxe Memory Man -> Boss DD-7 met tap tempo -> Fender Super Reverb. de Marshall footswitch heb ik gemod voor de Super Reverb. in de stockage ruimte links (dat 'muurtje' naast de volumepedaal is verplaatsbaar) bewaar ik drie pedalen die misschien er nog wel eens tussen gooi, de stekkerdoos, alle jack jack kabels en extra snaren, plectrums, een slide...
de korg, memory man en dd7 staan op verhoogjes die aan de twee kanten velcro hebben en dus ook verplaatsbaar zijn. er hangt ook een velcro'tje rond elke lange jack jack, zodat ik eventueel zelf een snakeje kan maken om mijn twee signaaljacks, footswitchjack en stroomkabel samen te houden. amps zijn een fender super reverb en een blues junior, gitaren een ibanez artcore, squier strat of aria elite.
http://img217.imageshack.us/img217/3...withibanez.jpg
yep, ik ben er trots op :rockon: :supercool:
Jij zit op TGP niet?
Ik zag dit board gisteren(?) nog.
Wat is trouwens dat grote ding onder je Pedal Power?
ik ben er zo trots op dat ik hem denk ik op elk forum heb gezet dat ik af en toe eens lees :soinnocent:
die grote witte pedaal is een cbs / arbiter fuzz king, ontworpen door gary hurst, de man die ook de tonebender ontwierp. klinkt volgens de kenners als een colorsound supa tonebender en zou schematisch ook veel overeenomsten hebben met een big muff. ik vind het gewoon een vette fuzz, vooral voor lead lijntjes :gitarist:
Ik moet er binnenkort ook aan geloven. Tot een maand geleden had ik de perfecte pedalenbak. D.w.z., perfect gebouwd, zeer solide, professioneel gebouwd, maar ook niet door mij in m'n uppie te tillen. Veels te groot. Dat was nodig, want er zaten nogal wat grote pedalen in en er zouden nog meer pedalen op komen (plus een draadloos systeem en een looper). Bovendien gingen 3 pedalen kapot en ondanks alle goede bedoelingen zijn er nooit pedaaltjes bijgekomen. Net zo min als de looper en het draadloze systeem.
Tijd voor iets nieuws dus. En liefst zo compact mogelijk. Met mijn twee linker handen zal het nog een hele klus worden om alles voor elkaar te krijgen. En compact is in dit geval relatief. Hier een lijstje van apparaten die het board moeten sieren:
• Boss TU huppeldepup (tuner)
• Hot Wire Audio Vulvasonic Zone (zvex SHO kloon)
• Dunlop Cry Baby
• Marshall overdrive/booster (geen idee)
• Koch Pedaltone
• Boss DD6 (delay)
• EHX Octivider
• EHX Bass Balls
• EHX Frequency Analizer (ring modulator)
• eventueel stiekem toch nog een looper met 4 ins en outs
• en dan nog wat extra ruimte voor een phaser of chorus (even testen)
• en een Boss PS
• En niet te vergeten de voedingen.
Al met al nog steeds een flinke bak dus. Over enkele weken zal ik er aan beginnen.
Tot voor kort ging de bak mee met het PA-bedrijf, maar ik wil m'n spullen ook gaan inzetten voor andere dingen (andere bands). Het moet dus wel in m'n auto kunnen. Pfffff..., ik hoop dat het gaat lukken.
Iemand suggesties?
De Octivider en de Bass Balls komen in een loop. De Wah wah ook en tevens moet de Ring Modulator in een apart loopje komen (eventueel samen met de Marshall).
Tips? :)
Rock board van warwick ( grote uitvoerin ) Trailer trash pedalboards?
Kan precies en past hoe dan ook met hardshell case in je auto.. ( mitch er niet al te veel andere groupies zich op de achterbank verscholen hebben )
Mario, mocht je hulp nodig hebben met de bouw van dat ding, kun je me altijd even PM-en. Al was het maar voor een stuk 3M Dual lock. :ok: