Mocht je nou het album weer eens luisteren Drap, en je hoort een punt waar Ulrich niet strak is, let me know! (serieus) Ik wil nu wel eens weten hoe slecht die vent wel niet is. ;)
Printable View
Mocht je nou het album weer eens luisteren Drap, en je hoort een punt waar Ulrich niet strak is, let me know! (serieus) Ik wil nu wel eens weten hoe slecht die vent wel niet is. ;)
Voor een audiofreak als jij ja.. ik heb echt nérgens last vanCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Dat heeft niks met freakdom te maken, ik heb nu ff geen voorbeelden, maar sommige metalproducties klinken stukken beter als die metallica meuk. En ze hebben geld zat om het goed te doen, maar halen niet veel meer dan demo kwaliteit.
Ik vind Ulrich ook best strak drummen hoor.
Zeker Op My Apocalypse gaat ie aardig tekeer.
Hoeveel strakker wil je 't hebben? :???:
Qua productie vind ik Kill 'm All echt prima!
Rauw en puur... en ... Marshall.
Op deze productie heb ik eigenlijk ook weinig aan te merken hoor.
Maar ja, ik heb flac-files geconverteerd naar 192 kbit mp3. :chicken:
Het klinkt wel "steriel" maar de zang van Hetfield is wel weer zoals tie hoort en niet van die achterlijke wooows en oooows e.d.
Ik luister het af op een huis tuin en keuken setje waar ik ook al m'n andere muziek op luister. Klinkt goed!
dat bedoel ik, het is gewoon een hype om dat te zeggen. Het grootste deel van de mensen die dat roepen lullen ook maar anderen na.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Niet strak is hier meer als "losser" bedoeld denk ik, en de double bass is gewoon duidelijk niet strak.
Verder heb ik het album als fan zijnde zo objectief mogelijk proberen te luisteren, ik hoor een hoop leuke dingen en die blijven ook behoorlijk hangen, dat vind ik wel en positief punt. De productie is inderdaad vervelend want je hebt de hele tijd het idee dat je installatie te hard staat of inmiddels half opgeblazen is.
All nightmare long is voor mij het beste nummer, grappig genoeg vind ik hetfield daar bij de hoge uithalen iets van james labrie hebben...... (terwijl ik dat een enorme kutzanger vind, dat dan weer wel...)
Ik heb net enkele rips van Guitar Hero III gehoord en ik moet (als die-hard metallica fan) toegeven dat de geluidskwaliteit daarvan véél aangenamer is om te luisteren. Dat hoor ik zelfs :)
Ik heb nog steeds geen echte problemen met de cd, maar als je die GHIII versie gehoord hebt, hoor je duidelijk een verschil.
Huh ? Van Guitar Hero III ? Nu kan ik even niet meer volgen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Mijn kritiek op Ulrich is niet zozeer dat het niet strak is, meer dat het niet echt creatief drummen genoemd kan worden, is op zich niet erg, dat is lars' stijl nou eenmaal. Waar hij wel wat aan kan doen is zijn drumsound, want let's face it, die is wel echt kut. Komt voornamelijk omdat hij weigert een drumtech in dienst te nemen om alles af te stellen en dergelijke.
Kirk zijn bends zijn slecht?? Nja luister eens wat live versies ofzo..
Op dit album vind ik de solo`s wel bagger klinken, terwijl ik zo`n metallicafan ben..
Bij alle nummers is er wel wahwah te vinden, dat kan er bij mij gewoon niet in..