Helaas heb ik momenteel helemaal niets om samples mee op te kunnen nemen. Gelijmd of geschroefd...ik kan al verklappen dat ik het verschil sowieso niet zou horen;)
Printable View
Helaas heb ik momenteel helemaal niets om samples mee op te kunnen nemen. Gelijmd of geschroefd...ik kan al verklappen dat ik het verschil sowieso niet zou horen;)
weer even een updat van de collectie gemaakt voor de verzekering dus dan ook gelijk weer een foto voor het forum.
http://i1089.photobucket.com/albums/...ps1d6ee499.jpg
Ik ook niet, maar hele volksstammen hier zijn 100% ervan overtuigd dat dat een groot verschil geeft.
Ik was daar dus benieuwd naar.
Plus dat ik zowiezo iets heb met excentrieke gitaren.
Kijk maar, maar je ziet dat ik niet de enige ben die je daarmee een plezier zou doen.
Vriendelijke groet, Gus
Strakke passing in de neckpocket dan maakt het theoretisch niet uit. De archetypische gelijmde Gibsons klinken natuurlijk wel anders dan de geschroefde ploing ploing Fenders, daar zal het idee (en volgens mij misverstand) vandaan komen.
Then again: meestal lul ik uit mijn nek.
De neck zit wel behoorlijk stevig in de pocket, dus het algehele contact met de body is wel degelijk. het hout van de hals loopt overigens door tot onder het halselement. Dat heb ik niet eerder gezien. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik in hoofdzaak bassist ben en gitaar er meer bij doe. Misschien is het dus ontzettend gebruikelijk;). De push/pull knop had ik ook nooit op een gitaar gezien. Van basgitaar ken ik het als actief/passief schakeling, maar bij deze gitaar fungeert het dus om de humbuckers als single coil te schakelen.
Het is een ontzettend fijne gitaar, en daarom spijt het me te zeggen dat ik hem tot nadere ontwikkelingen nu toch al onder voorbehoud te koop ga aanbieden. Ik heb namelijk onverwachts de kans gekregen een fijne Fender MIJ Jazz Bass (waar ik al even naar op zoek was) te kopen voor een zeer schappelijk bedrag. Hiervoor heb ik wel even reserves aan moeten spreken die aangevuld moeten worden... Ik heb andere spullen te koop staan die echt weg mogen, maar het is wat karig met de reacties helaas. Mocht ik toch een en ander eerder verkopen, dan blijft de Del Rey zeker. Het is toch wel een heel andere, veel dikkere gitaar dan mijn Cimar stratje. De laatste is in minder goed verkoopbare staat....en ik wil die niet voor een paar knaken wegdoen.
Hoi allemaal, ik zit al lang te GASsen op alles wat ik hier zie passeren, maar nu wordt het toch eens tijd dat ik zelf mijn collectie eens voorstel...
http://img.tapatalk.com/d/14/08/12/avupuqu7.jpg
Yamaha LD10E
Squier std strat black uit Japan. Upgrade met kinman pickups (mkIII)
Fender Eric Johnson USA strat Candy Apple Red
Fender USA telecaster deluxe cherry burst
Gibson Les Paul Standard ('94) honeyburst
dit alles gaat over marshall accoustic as100D; fender evil twin; Vox ac15 h1tv + extra cab; zelfbouw ac15 h1tv
Al dan niet via de boss gt8.
Op mijn verlanglijstje staan zeker nog een PRS en de Brian Setzer Gretsch...
Mooi gevarieerd spulletje:)
Mijn collectie:
Gibson les Paul Classic
http://i1369.photobucket.com/albums/...pstjpznv5s.jpg
Oeh, die ziet er mooi uit man! Ik ben niet meer zo van de Gibsons, maar zo eentje...:ok: Mooi, die houtnerven en zo.