En het engelse verhaaltje dat er bij geplakt is.
Printable View
En het engelse verhaaltje dat er bij geplakt is.
Ben geen kenner op dit gebied, maar geen ebben toets?
Ben ook geen kenner maar heb hier wel een '78 Custom BB naast me staan.
Alles lijkt te kloppen aan die MP'er behalve de toets... het gold is nog erg nieuw, geen bucklerash... en de binding loopt onder de topkam door, dat is bij de mijne niet zo.
Tuners, knoppen, slagplaat, inlays, volute, allemaal identiek, zelfs een Protector I case erbij. Ik vind het maar vreemd. Als je zoveel moeite doet om een fake te maken dan gebruik je toch geen rosewood toets?
Of misschien is het wel maple, daar lijkt het eigenlijk nog het meest op. Ik weet dat Gibson wel Les Paul's met maple toets heeft gemaakt en verkocht, maar een Custom Black Beauty?
MAC!
edit: hij zegt het ook in de ad: maple neck.
het wordt eigenlijk steeds vaker aangeboden je kunt tegenwoordig allerlei kopieën uit china laten komen, is toch niet veel tegen te doen. soms staat het erbij " gibson "kloon o.i.d.
Ja ze bestaan.
Met zo'n fretboard bedoel ik dan he. Maple of rosewood oid. Moet ik even googlen.
Nou, welke GNner woont er in de buurt, heeft wat geld over, en kan hard rennen? :D
Niets mis met die gitaar.
Ware het niet dat de gitaar ook in de VS te koop staat, en de foto's van die website gepikt zijn (Gbase). De prijs stond vanmiddag op €1000, wat erg laag is, maar staat nu op 750. Dus dat klopt al van geen kant.
Tja, je zult nooit een goeie deal scoren als je niet zulke advertenties als deze toch even probeert uit te vogelen. Misschien heeft de beste man geen camera en heeft foto's van internet gepakt, en weet daadwerkelijk de waarde van de gitaar niet. Je kunt altijd een mailtje sturen en kijken wat je terug krijgt.
Ik mocht best langskomen om de gitaar op te halen maar moest dan wel naar Groningen omdat hij net verhuisd was. (Daar twijfel ik al). Toen ik vroeg om meer foto's kreeg ik plots geen reactie meer dus ga er maar van uit dat dit 100% zeker een scam is.
Dankuwel heren. :ok: