Mmm..customs van Richwood lijken idd erg op the real thing ja. En je hebt ze al voor 177 hoor......
Zebra pups zijn weer ff iets anders dan de standaard humbuckers met chromen kapjes.
Printable View
Mmm..customs van Richwood lijken idd erg op the real thing ja. En je hebt ze al voor 177 hoor......
Zebra pups zijn weer ff iets anders dan de standaard humbuckers met chromen kapjes.
Wat wel vragen oproept is dat de topicstarter zich niet meer mengt in de discussie over Richwood of wil hij niet meer in een adem genoemd worden met Richwood nu hij op het cons. zit, wat ik me dan ergens wel weer kan voorstellen.
de topicstarter is sowieso amper online geweest de afgelopen maand, dus hij heeft zich in vrijwel geen enkele discussie gemengd :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waayer
Zou ik ook niet doen als ik verantwoordelijk zou zijn voor 74 pg. Richwood geneuzel... :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cubensis
Hoeveel van de Richwoodfans hebben hun Richwood al weer verkocht of te koop staan trouwens?
ik wil wel even reageren: ik heb een Richwood Tele Vintage gekocht voor m'n vader. Qua looks, afwerking, details en gewicht was ik best onder de indruk, gezien de lage aanschafswaarde. Spelen gaat ook best goed, hals is prima. Maar de elementen zijn beduidend minder, alsmede de toonvastheid. Het ding ontstemd als de ziekte en echt lekker klinken de accoorden gestemd ook niet echt.
Ik heb er (op een bruiloft) voor de gein mee gespeeld, maar ik vond het echt niks.
Gelukkig is 'ie van m'n pa!
:wink:
@ AD: Ik denk dat ik er nog eentje bij koop. Wel gelijk met een setje goede elementen.
Waarom geen London City als ik vragen mag? Die hebben geen noodzakelijke upgrade nodig en ze klinken fantastisch...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
@ad: mijne is na krap 2 weken dus alweer verkocht :D
bullshit. Dezelfde speler speelt over het algemeen sneller op een strathals dan op een lespaulhals.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink