Er staat "Fender USA" op. Da's heel wat anders dan Stagg of Squier.
Printable View
Tenzij het een Squier uit de Japanse JV of E serie is, die kun je dan weer beter hebben dan menig USA-Fender.
Ik ben voor n projecjte op zoek naar een goeie maar betaalbare strat-neck. heb er nu 2 op het oog. ! schijnt een hals van Guitarsupplies te zijn voor 35 euro, de andere van Caliber, flamed maple met maple toets voor 80 euro. http://link.marktplaats.nl/612521633
Verkoper heeft t over pre-lawsuit, van VOOR de massaproductie in china.. zegt mij niks, kan niks vinden over de kwaliteit van caliber van voor de lawsuit. maar ik vind wel topic na topic over hoe beroerd de postlawsuit calibers zijn, lol.. kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? ik vind het een optisch mooie hals namelijk. of zal ik voor de GS hals gaan, voor 35 euro? lijkt me niet duur, hij is ongebruikt..
@da Liks, Bij GS hebben ze op de site halsjes staan vanaf 69,-. Van Dieter begreep ik dat deze goedkope halzen niet erg nauwkeurig zijn qua maatvoering. Dat is ook de reden dat ze al heel lang niet op voorraad zijn. Het zal dus wel zo'n hals zijn die er aangeboden wordt, als je tot koop overgaat, vraag dan voor de zekerheid de maat van de hiel aan de verkoper.
Caliber, ken ik de kwaliteit niet van, maar is volgens mij low budget, vergelijkbaar met Stagg enz. Je ziet ze regelmatig (compleet) voor 100,- euro of minder langskomen. Waarom dat zo'n hals dan in eens 80,- euro moet kosten? Het is en blijft dezelfde cheap ass hals als een non flamed exemplaar.
Het hele pre-lawsuit en VOOR massa productie in China is zowiezo grote klets.
Kijk, daar kan ik wat mee..
dit is de GS hals: http://link.marktplaats.nl/611510748
De maatvoering is exact fender zegt de verkoper..
Wow, de schroefgaten zitten ook "exact" in het midden :soinnocent: Dat zegt misschien genoeg over de pasvorm, lijkt me sterk dat de neck strak in de body heeft gezeten, en dat de neckplate zo scheef heeft gezeten.
Volgens Dieter van GS zaten er wel goede halzen tussen, maar ook halzen die een mm breder of smaller waren bij de hiel.
ha, dat had ik nog niet eens gezien! wat dom, ontzettend bedankt! beiden maar afblazen dan..
krijg ik deze mailwisseling, bizar.. van onder naar boven is de chronologische volgorde:
Pardon, waar komt deze vreemde reactie vandaan? Zeer onbeschoft. Je zou me ook kunnen overtuigen van het tegendeel, op een normale beschaafde manier. Ik ben zeker geen funbieder. Hou u maar bezig met.. weet ik veel wat, een cursus normaal doen?
met vriendelijke groet, Alex
From:
To: rwpstuntriding@hotmail.com
Subject: Re: Reactie op uw advertentie op Marktplaats.nl
Date: Sun, 4 Nov 2012 12:01:12 +0100
Dikke bullshit Weeral zo'n Funn bieder Hou u maar bezig met Motorstunten
----- Original Message -----
From: RWP Freestyle Motorstunts
To:
Sent: Sunday, November 04, 2012 11:37 AM
Subject: RE: Reactie op uw advertentie op Marktplaats.nl
Frans,
ik heb de foto's nog ns bekeken, en de schroefgaten in de hiel zitten totaal niet gecentreerd.Dat viel me eerst niet op. Ik ga m laten liggen..
groeten Alex